به گزارش آينه جم،در پی رد و عدم احراز صلاحیت کاندیداهای مجلس دهم در استان بوشهر این پایگاه خبری نظرات عده ای از این کاندیداها را که در فضای مجازی و یا در گفتگویی که با این پایگاه خبری داشته اند دنبال نموده است که در ذیل مشاهده می شود.

خلیل عبدالهی کاندیدای اصولگرای حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم

من تابع قانون جمهوری اسلامی ایران هستم، مقید به قانون بوده  و از طریق همین قانون پیگیر احراز صلاحیت خود می باشم، نظر این شورا را قبول دارم و به آن احترام می گذارم.

حجت الاسلام علی آل بویه کاندیدای اصلاح طلب حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم

گمان نکنم رد صلاحیت شده باشم، کسانی که موردی ندارند رد نمی شوند، آنهایی که می شناسم افراد مومنی هستند، با آشنایی کاملی که ازاعضای شورای نظارت و خانواده شان دارم آدم های با ریشه، صاحب بنیه و اصالتی هستند و حتما بنده از جانب آنها تائید صلاحیت می شوم.

اسداله تاج الدین کاندیدای اصلاح طلب حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم

بنده رد صلاحیت شده ام و با وجود اینکه 30 سال فلسفه، تفسیر نهج البلاغه، خداشناسی و ادیان را در دانشگاه تدریس می کنم با توجه به بند 1 ماده 28 قانون انتخابات عدم اعتقاد و التزام به اسلام و عدم وفاداری به قانون اساسی به من نسبت داده شده است و در مجلس هشتم نیز اینگونه گرفتار شدم که هنوز ادله آنها را نمی دانم و اعتراض خود را در این زمینه اعلام خواهم کرد.

شکراله عطار زاده کاندیدای مستقل حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم

موضوع رد صلاحیت من صحیح می باشد و اعلام می کنم من تابع قانون نظام جمهوری اسلامی هستم و قانون این را برای من پیش بینی کرده است که اعتراض خود را مطرح کنم و مثل گذشته با توکل بر خدا در صحنه حاضر می شوم و اگر فریادم به گوش کسی نرسید باز هم از خدمت گذاری من به نظام کاسته نخواهد شد،  برای همیشه به عنوان سرباز کوچکی در کنار مقام معظم رهبری که مقلدم می باشد قرار خواهم گرفت، هشت سال سکوت کردم ولی خراشی به نظام وارد نکردم و در نهایت این سرباز کهنه کار جبهه و جنگ که وفاداری خود را به نظام ثابت کرده است  بار دیگر نیز در خدمت نظام و انقلاب و پایبند به قانون قرار دارد و نسبت به قانون احترام قائل می باشد.

مبین کرباسی کاندیدای اصلاح طلب حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم

بنده رد صلاحیت شده ام و در اینجا تشکر می کنم از تمامی عزیزانی که به من کمک کردند تا به اینجا پیش بروم، شورای نگهبان راحتما مشروع و صاحب نظر می دانم در این امر حتما موردی بوده است که نتوانسته ام نظر آنها را جلب کنم ولی من جوانی با اشتیاق و مالا مال از شوق خدمت می باشم و تمام تلاش خود را می کنم تا در مدت 4 سال آینده بتوانم نظر شورای نگهبان را جلب نمایم، برنامه خوبی برای مجلس داشتم ولی حیف که مبین در انتخابات نیست.

ابراهیم میگلی نژاد کاندیدای مستقل حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم

خانواده میگلی در استان بوشهر مشهور به خانواده مذهبی می باشد و کسی که شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر شاه را سر داد و اولین شهید را تقدیم انقلاب کرد و سپاه و کمیته را راه انداخت این خانواده بوده است و حال اینکه ما التزام عملی به اسلام نداریم امری تعجب آور است (هر چی خدا بخواهد) ولی با این رد صلاحیت چیزی از من کم نخواهد شد و پایبندی خود را به نظام و انقلاب حفظ خواهم کرد.

پگاه بختیاری پورکاندیدای اصلاح طلب حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم

در پی عدم احراز صلاحیتم، اعتراض خواهم گذاشت و در مورد شورای نگهبان نیز صحبتی ندارم و علی رغم اینکه از خودم مطمئن می باشم به قانون نیز احترام می گذارم.

محمد حسین بکمی کاندیدای اصلاح طلب حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم

بنده حق قانونی خود را در خصوص عدم احراز صلاحیتم در چاچوب قانون اعلام خواهم کرد و در صورت عدم تائید صلاحیتم، از قانون تمیکن می نمایم  و مردم را جهت حضور حداکثری در پای صندوق های رای دعوت می کنم، طبق فرامین رهبری این را تکلیف شرعی می دانم و نظر شورای نگهبان را می پذیرم.

عیسی حبیبی کاندیدای مستقل حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم

عدم احراز صلاحیت بنده به صورت رسمی اعلام نشده است ولی عدم احراز صلاحیت یک بدعت جدید می باشد و قبلا بدین شکل نبوده است ولی درکل من تابع قانون هستم و به نظر شورای نگهبان احترام می گذارم و به مبادی ذیربط اعتراض خود را اعلام خواهم کرد.

حسین خضری کاندیدای مستقل حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم

عدم احراز صلاحیت نشان از رد صلاحیت نیست و بدلیل اینکه بنده مورد شناسایی دقیق قرار نگرفته ام عدم احراز صلاحیت شده ام که من هم وظیفه دارم از قانون تبعیت نمایم و هر فردی که وارد این عرصه می شود باید تبعات آن را بپزیرد و هر چه صلاح خدا باشد همان خواهد شد که در این راستا من تابع قانون نظام جمهوری اسلامی و رهبری می باشم و شورای نگهبان نیز در این زمینه متخصص می باشد و هر چه صلاح بداند درست است.

عبدالرضا امانی فرد کاندیدای اصلاح طلب حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم

عدم احراز صلاحیت جمله واضحی نیست ولی بنده عدم التزام را نداشته ام، مسلما" شورای فرادستی  بهتر می تواند تصمیم بگیرد چه کسی وارد انتخابات و مجلس خواهد شد و من نیز به نظر آنها احترام قائل می باشم.

امان اله شجاعی کاندیدای اصلاح طلب حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم

قانون را می پذیرم و بر اساس همان قانون، معترض می باشم و حق اعتراض دارم که از عدم احراز صلاحیتم در انتخابات دفاع نمایم.

جمشید شکوهی کاندیدای اصلاح طلب حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم

توصیه من به مسئولین نظام این است که به قانون اساسی که میراث گرانبهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و خون فشانی هزاران شهید، آزاده و ایثار هشت سال دفاع مقدس است تمکین کنند و نگذارند حافظان این قانون مورد بی مهری قرار گیرند.

عباس برزگرزاده کاندیدای اصلاح طلب حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم

لازم می دانم نکاتی را خدمت شما عرض نمایم: اصلاح طلبی یک پروسه زمان بر است و لازمه آن صبر و شکیبایی است که یک اصلاح طلب هرگز به بازیهای خارج از قاعده و خلاف قانون روی نمی آورد وحق قانونی اعتراض به نتایج رسیدگی در هیات نظارت وجود دارد که از این طریق مطالبات خودمان را مطرح خواهیم کرد چونکه با توجه به وضع عمومی کشور احتمال بررسی مجدد و تغییر نتایج اولیه بسیار زیاد است و هرگز بر طبل ناامیدی نخواهیم کوبید و مقتدرانه با همه شرایط در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شرکت خواهیم کرد.

سپردن آینده کشور به انسانهای معتدل یک تحول و برد تاریخی برای ما خواهد بود که من شخصا به مثبت ترشدن فضا بسیار امیدوارم واشتباه تاریخی که شاید رقبا انتظار ارتکاب آن را توسط ما دارند، افتادن به ورطه تندروی است که به شدت از امتناع خواهیم ورزید وسرافرازی امروز ایران عزیز در مسائل بین المللی نیزمرهون نگاه هوشمندانه مردم با خرد این سرزمین است این را قدر بدانیم که تعامل، مدارا و گفتگو راه حل برون رفت است.

محمدعلی شکیبانیا کاندیدای مستقل حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم

در حالیکه ملت غیور ایران خود را برای ایجاد حماسه ای دیگر در روز ۷ اسفند آماده می کند، این روزها در فضاهای مجازی ناجوانمردانه و غیر اخلاقی و فراتر از قانون عده ای به تحریک و تشویش اذهان عمومی می پردازند و جامعه را ملتهب و مردم را مضطرب می کنند بدیهی است روند انتخابات مسیر قانونی خاص خود را دارد که کاندیداها به آن واقف هستند و خود را برای هر اتفاقی آماده کرده اند .

ما خود را موظف به اطاعت از  قانون می دانیم و هر اتفاقی که در روند صلاحیت ما اتفاق بیفتد از مسیر قانونی و به دور از هیاهو و غوغا سالاری پیگیری خواهیم کرد و نهایتا فصل الخطاب را قانون می دانیم  واز دوستان و حامیان انتظار داریم وارد بازی احساسی که بعضی ها در فضاهای مجازی کرده اند وارد نشوند و بر خلاف آنها که قانون منتج از خون شهدا را زیر پا می گذارند ، شما صبوری بفرمایید چون فضای ملتهب به نفع هیچکس نخواهد بود .

 بر اساس قانون اولین کسی که باید از نظر صلاحیت خبردار شود شخص کاندیدا خواهد بود که تا این لحظه چیزی به ما ابلاغ نشده است و حتی در صورت صحت ادعای  شایعه پراکنان، روند قانونی احراز صلاحیت را طی خواهیم کرد و باز هم دوستان را به خویشتنداری و صبر دعوت می کنم . (اندکی صبر سحر نزدیک است)

حشمت اله جعفری کاندیدای اصلاح طلب حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم

دوستان همانطورکه بارها عرض کرده ام نگرش ما به سیاست ، صلح است.بازی است، مانند پرسپولیس واستقلال گاهی درمیدان بازی به رقیب می بازی و گاهی هم به یک تیم ته جدولی  و گاهی هم به بازی نمی رسید که ما باید همچنان تلاشگر باشیم تا علیرغم ناهمواری جاده و مشکلات پیش آمده به موقع و پرانرژی به بازی برسیم و با یک بازی جوانمردانه پیروز میدان شویم من در هر حال خود را پیروز می دانم زیرا یارانی دارم که مهمترین ویژگیشان اخلاقمداری و دانش محوری است و داشتن چنین یاران پاکی بزرگترین سرمایه است که با چنین تیمی در هر حال میدان بازی خود خواهد آمد و دل قوی داریم که پیروزیم.ماپیروزیم

دکتر بهرام فرهمند صابرکاندیدای مستقل حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم

ضمن سپاس وقدردانی ازدوستان همیشه همراه به استحضارمی رساند که عدم احرازبه معنای ردصلاحیت نیست و باتمام قوا موضوع را ازطریق مجاری قانونی دنبال خواهم کرد.(ایام به کام)

"دکتر بهرام فرهمند صابر "

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامي

 

 

 

منبع:گام نيوز

[کد خبر:AJ12099]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # نادر 1394-11-07 14:01
سلام و درود
من نمیدونم کار نظام به جایی رسیده که حتی افرادی که بعضاً استاد دانشگاه و ائمه جماعات و رزمنده و جانباز و ...را رد صلاحیت کرده است!!!!!!...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب