آینه جم : محمد باقر سعادت به عنوان گزینه نهایی اصلاح طلبان و حامیان دولت در حوزه انتخابیه دشتستان معرفی شد.

به گزارش «آینه جم »؛ در نشستی که پیش از ظهر جمعه با حضور بیش از هزار نفر از دشتستانی های اصلاح طلب و حامی دولت در تالار آئینه شهر برازجان برگزار شد، از بین سه گزینه تایید صلاحیت شده منتسب به این طیف (محمدباقر سعادت، غلامرضا اسکندری و سردار بصیری)، پس از انجام نظرسنجی، سعادت به عنوان گزینه معرفی شد.

محمدباقر سعادت متولد شبانکاره و رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در سال 92 بود. از دیگر سوابق وی می توان به بخشداری بندر ریگ و معاونت اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان یاد کرد.

وی که توسط هیات نظارت استان صلاحیتش احراز نشده بود، در مرحله بعد از سوی هیات مرکزی نظارت صلاحیتش تایید و وارد رقابت های انتخاباتی گردید.

خبر می رسد در نشست امروز، سردار بصیری و غلامرضا اسکندری دو کاندیدای دیگر که میثاق نامه مجمع اصلاح طلبان را امضا کرده بودند، اعلام کردند که به نفع گزینه نهایی (سعادت) از کاندیداتوری انصراف دادند.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 7 اسفندماه برگزار می شود و تبلیغات کاندیداها نیز از 29 بهمن ماه کلید می خورد.

پیش بینی می شود تا هفته پیش رو گزینه های نزدیک به اصلاح طلبان و اعتدالگرایان در دو حوزه انتخابیه دیگر استان (بوشهر و جنوب استان) تعیین شده، ضمن اینکه در حوزه دشتی و تنگستان نیز احتمال تایید صلاحیت حجت الاسلام و المسلمین پورفاطمی وجود دارد.

منبع: خلیج فارس

[کد خبر:AJ12956]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب