آینه جم:فرماندار عسلویه از آمادگی کامل مردم و مسئولان این شهرستان برای انتخابات آتی خبر داد.

 

به گزارش  آینه جم: عبدالله نادری صبح امروز در جمع راهپیمایان در شهر عسلویه با برشمردن دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، تشکیل نظام مردم‌سالاری دینی را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی دانست.

وی همچنین تأثیرگذاری بر تحولات منطقه‌ای و جهانی را دستاورد سیاسی انقلاب دانست.

نادری به دستاوردهای انقلاب در عرصه اقتصادی از جمله عدم وابستگی به بیگانگان و استقلال نیز اشاره کرد و دستاوردهای فرهنگی از جمله ریشه‌کن شدن بی‌سوادی و رشد چشمگیر در افزایش تعداد دانشجویان به مرز 5 میلیون نفر و رشد علم و فناوری تکنولوژی هسته‌ای و نانو و فضایی و ساخت انواع موشک‌، هواپیما و جنگ‌افزارهای الکترونیکی را از دستاوردهای کشور اسلامی برشمرد.

فرماندار عسلویه به دستاوردهای دولت تدبیر و امید هم اشاره کرد و ابراز داشت: ثبات و آرامش سیاسی و اقتصادی و تعامل با جهان بر پایه سه اصل عزت و حکمت و مصلحت در واقع بخشی از موفقیت دولت است.

وی توافق هسته‌ای را نمونه‌ای از موفقیت ملی و پیروزی صلح بر جنگ دانست و افزود: در حالی که چهره ایران را به عنوان تهدید علیه صلح جهانی ترسیم کرده بودند با هدایت و حمایت مقام معظم رهبری و حضور مردم و تدبیر ریاست جمهور، توافق هسته‌ای حاصل و سایه جنگ از منطقه برداشته شد و خشم رژیم صهیونیستی و حکام منطقه را برانگیخت.

نادری به انتخابات 7 اسفند نیز اشاره کرد و یادآور شد: پس از حضور حماسی در راهپیمایی، حضور سرنوشت‌ساز دیگری داریم که آن هم شرکت گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در اسفند ماه است.

وی اضافه کرد: انتخابات باعث انتقال مسالمت‌آمیز قدرت و باعث همبستگی ملی است و دولت تلاش می‌کند در فضایی سالم و رقابتی و مطابق با قانون انتخابات را با حضور حداکثری مردم برگزار کند.

نادری گفت: شهرستان عسلویه از لحاظ میزان مشارکت در انتخابات در استان و کشور جلودار است و دست‌اندرکاران انتخابات در این شهرستان آماده برگزاری انتخاباتی با شکوه در 7 اسفند هستند.

وی به برنامه‌های دهه فجر در شهرستان اشاره کرد و افزود: در دهه فجر 43 پروژه در زمینه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، ورزشی و اداری با اعتباری معادل 310 میلیارد ریال در شهرستان به بهره‌برداری رسید که گوشه‌ای از تلاش‌های دولت با مشارکت مردم در ساختن آینده درخشان منطقه است.

فرماندار عسلویه در پایان از حضور همه مردم و مسئولین در راهپیمایی امروز قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش، راهپیمایی باشکوه یوم‌الله 22 بهمن امروز در عسلویه با حضور حماسی آحاد و قشرهای مختلف مردم در صفوف محکم و به هم فشرده برگزار شد.

راهپیمایان پس از تجمع، از فلکه لنج تا پارک ساحلی مروارید را طی کردند و با شعارهای کوبنده و انقلابی یک بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر و خلف صالح امام (ره)، مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

مردم شیعه و سنی شهرستان عسلویه از اقشار مختلف در کنار امام جمعه شهرستان و نیز امام جمعه اهل سنت، یوسفی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه به همراه کارکنان و کارگران شاغل در شرکت‌ها و مجتمع‌های صنعت نفت و گاز و پتروشیمی امروز در شهرستان عسلویه حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

=============

گزارش از حسین لاری

[کد خبر:AJ12964]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب