آینه جم : سردار بصیری کاندیدای دوره دهم مجلس شورای اسلامی با مراجعه به فرمانداری دشتستان رسما  انصراف دادند.

به گزارش آینه جم؛ سردار بصیری جوان اصلاح طلب دشتستانی، کاندیدای دوره دهم مجلس شورای اسلامی،که صلاحیت وی تأیید گردیده بود هم اکنون به فرمانداری دشتستان مراجعه و انصراف خود را اعلام نمود.

بیانیه عارف دشتستان در حمایت از کاندیدای اصلاح طلبان 

گفتنی است بصیری طی بیانیه ای اعلام داشتند:

 

"بسم الله الرحمن الرحیم "

باید مردم را برای انتخابات آزاد گذاریم و نباید کاری کنیم که فردی بر مردم تحمیل شود.

                                                                                         (امام خمینی)

زندگی عرصه یکتایی هنرمندی ماست

هرکسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود

صحنه پیوسته بجاست

خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

سلام بر مردم شریف دشتستان بزرگ

درآستانه ی دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعی از اساتید دانشگاهی، دانشجویان ، اقشار و طیفهای مختلف منطقه و خاصه یاران عزیز و همفکرم در مجمع اصلاح طلبان شهرستان دشتستان از اینجانب بعنوان فرزند کوچکشان برای حضور در عرصه ی انتخابات دعوت به عمل آوردند. همانطور که استحضار دارید در بررسی صلاحیتها امکان حضور برخی کاندیداهای اصلاح طلبان در عرصه رقابت میسر نشد و امروز که در خدمت شما هستیم مجمع اصلاح طلبان با سه کاندیدا آماده ی رقابت با سایر کاندیداها می باشد. پر واضح است و همه ی مردم شریف میدانند اینجانب با خواست و اراده ی خداوند با اقبال پرشور و وصف نکردنی آحاد مردم روبرو شده ام و اما با توجه به عهدی که با خدای خود بسته ام و میثاق نامه ای که در مجمع امضا نموده ام اکنون که در آستانه ی شروع تبلیغات رسمی کاندیداها در حوزه های انتخاباتی قرار داریم با بررسی تمامی جوانب و همفکری و مشورت با دوستان همفکر و هواداران پرشور و به جهت استحکام مواضع کاندیدای منتسب به جریان اصلاحات و حامیان دولت؛ انصراف خود را از ادامه ی کاندیداتوری دهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام و لازم میدانم نکاتی را به استحضار سروران گرامی و هواداران محترم برسانم.

اینجانب از بدو ورود به عرصه انتخابات اساسی ترین هدفم را تقرب به دلهای بیکران مردم دشتستان بزرگ خاصه دیارم بلوک قرار دادم. مردمی که سالهاست چوب صداقت و نجابت بی پایان خود را میخورند. مردمی که صدها سال است در گوشه ای از خاک پهناور ایران در راه آزادی و صیانت از میهن اسلامی جانفشانی بسیار کرده اند ولی به جهت حجب و حیا کمترین خواسته ای از حاکمیت نداشته اند و با این عزم که شاید بتوانم گوشه ای از دینم را به دیارم ادا کنم این مسیر را برگزیدم.

وقتی چشم باز کردم و خودم را شناختم همواره چراهایی به ذهنم خطور می کرد. نابرابری ها، بی عدالتی ها، کجرویها، تزویر و ریا آزارم میداد و گه گاهی در خلوت و آشکار فریاد عصیان سر می دادم و صد البته تازیانه اش هم بر سرم فرود می آمد.

عزیزان من؛ در این روزهای حساس و سرنوشت ساز که اقلیتی دلواپس و افراطی سعی در مقابله با خواست و اراده اکثریت مردم دارند به ذهنم رسید به مصداق: "آب دریا را گر نتوان کشید هم به قدر تشنگی باید چشید" با ایثار و از خود گذشتگی و با انصراف از کاندیداتوری در این عرصه شاید بتوانم کمکی هر چند اندک به اجماع و پیروزی اصلاح طلبان وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی نمایم. لذا در انتخابی هماهنگ با مجمع اصلاح طلبان دشتستان و به منظور وحدت حداکثری از رقابت با همفکران و هم قطاران سیاسی خود انصراف داده تا بتوانم در جهت وحدت آرا اصلاح طلبان و حامیان دولت اعتدال قدمی برداشته باشم.

در خاتمه ضمن دعوت همگان به شرکت گسترده در انتخابات هفتم اسفندماه در لبیک به ندای مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری، از تمام هواداران و مردم شریف دشتستان بزرگ که در طول این مدت مرا مرهون الطاف بیکران خود نمودند طلب بخشش و حلالیت نموده و سلامتی و موفقیت آنها را از درگاه یزدان پاک آرزومندم.

خدمتگذار شما

سرداربصیری 22بهمن 1394

منبع: اتحادخبر

[کد خبر:AJ12971]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب