آينه جم؛ در شبکه‌های اجتماعی، عده‌ای سعی دارند با شایعه‌پراکنی سکینه الماسی را به نام گزينه اصلاح‌طلب حوزه جنوب استان بوشهر معرفی کنند و به‌نوعی وی را به نفع جبهه اصلاح‌طلبان مصادره کنند.

به گزارش آينه جم،سکینه الماسی، کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه جنوب استان بوشهر است که در دوره گذشته نیز یکی از رقبای حجت‌الاسلام احمدی بوده است.

این روزها و با توجه به نزدیک شدن به هفتم اسفندماه، برخی افراد به دنبال جوسازی‌های غیرواقعی هستند و از فضاهای اجتماعی برای رسیدن به اهداف خود، سوءاستفاده می‌کنند.

در شبکه‌های اجتماعی، عده‌ای سعی دارند با شایعه‌پراکنی سکینه الماسی را به نام گزينه اصلاح‌طلب معرفی کنند و به‌نوعی وی را به نفع جبهه اصلاح‌طلبان مصادره کنند.

به‌منظور مشخص شدن ماجرا، خبرنگار منبری ها قضیه را از این کاندیدای حوزه جنوب استان پیگیری کرده و الماسی چنین ادعاهایی را تکذیب کرده و خود را کاملاً جدا از جبهه اصلاحات دانست و گفت: من نه به‌عنوان گزینه اصلاح‌طلب و نه به‌عنوان گزینه اصولگرا، بلکه از جبهه اعتدال هستم و از مردم می‌خواهم به این شایعات توجهی نکنند.

[کد خبر:AJ12986]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

-1 # جعفر 1394-11-24 19:50
راست. میگه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # جمی 1394-11-25 19:23
ای بابا این بنده خدا چرا اینجوریه یک وقت میگه اصول گرایم یک وقت میگه مستقل ام یک وقت میگه به اصلاحات نزدیکم ما که هنوز نفهمیدیم چکاره هست خدا کنه خودش بداند کجای کار هست
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب