آينه جم؛ بی گمان یکی از اهداف و نتایج ارزشمند این نظام اسلامی برای مردم ،تعیین حق سرنوشت خویش در اداره ی همه ی امور است .

به گزارش آينه جم؛ پیام بدون دخل و تصرف از سوی غلامرضا اسکندری فرستاده شده است که بصورت ذیل است.


خبر انصراف دکتر اسکندری تکذیب شد.


متن پیام ایشان خطاب به مردم دشتستان

بسم الله الرحمن و الرحیم
مردم شریف ، آگاه و فهیم دشتستان سلام علیکم
خدای بزرگ را شاکریم که ما را به نعمت دین مبین اسلام رهنمون و توفیق حیات در عصر استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نصیبمان ساخت.
بی گمان یکی از اهداف و نتایج ارزشمند این نظام اسلامی برای مردم ،تعیین حق سرنوشت خویش در اداره ی همه ی امور است .لذا با رای مستقیم شما مردم عزیز، یکی از مهمترین ارکان نظام یعنی مجلس شورای اسلامی شکل می گیرد؛مجلسی که چکیده، عصاره و فضایل ملت نامگذاری شده است وقطعا بر همین پایه است که خوشبختانه، آحاد جامعه ما در انتخابات تمام دوره های مجلس شورای اسلامی،حماسه آفرینی کرده اند.
اینجانب نیز گرچه تاکنون به افتخار نمایندگی شمامردم بزرگوار نایل نگشته ام اما مفتخرم که در دو دوره پیاپی ،کاندیدای حوزه ی انتخابیه ی شما مردم شریف دشتستان بوده ام و همواره آرای قابل ملاحظه ای که در این دو دوره با نام اینجانب به صندوق های اخذ آراء وارد کرده اید را بزرگ ترین پشتوانه ی معنوی خود محسوب می کنم. در دوره ی اخیر نیز با شناختی که از شما مردم فهیم شهرستانم داشته ام و به منظور حمایت ازدولت تدبیر و امید و همچنین لزوم تلاش خستگی ناپذیر برای وطنم ایران اسلامی، استانم بوشهر وشهرستانم دشتستان، با دیدگاه اصلاح طلبی ابتدا در تهران نامنویسی کردم تادر صورت صلاحدید نخبگان ، به حوزه اصلی خود یعنی زادگاهم دشتستان انتقال پیدا کنم ؛ برهمین اساس و با توجه به جمع بندی حاصل شده و بنا به توصیه نخبگان وبزرگان اصلاحات،در آخرین مهلت قانونی، کاندیداتوری خود رابه حوزه ی انتخابیه دشتستان انتقال دادم و هم اکنون نیز به توصیه همان نخبگان وبزرگان تا اتخاذ تصمیم نهایی توسط شورای سیاستگزاری اصلاحات استان وکشوردر صحنه حضور خواهم داشت.
گفتنی است بنده ضمن سپاس از تلاش های بی وقفه ی اصلاح طلبان استان و شهرستان، در نهایت امر، بمنظور حفظ وحدت ونتيجه بخش شدن اهداف بلند پیش رو، به تصمیمات نهایی مجموعه ؛احترام خواهم گذاشت
ان شا الله هفتم اسفند ماه سال جاری،مردم شریف وفهیم ایران اسلامی وبه تبع آن دشتستان عزیز، باحضورشورانگیزخود حماسه ای دیگر خلق ودر تاریخ پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ثبت خواهند رساند .به امید فردایی بهتر برای ایران عزیز و دشتستان بزرگ.
غلامرضااسکندری
کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دشتستان


 

[کد خبر:AJ13031]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب