آینه جم:عضو تیم سافت بال بانوان شهرستان جم از برنامه های این تیم برای آینده خبر داد و گفت: از 6 کشور خارجی برای حضور در تورنمنت های بین المللی دعوتنامه داریم و اگر شرایط مالی اجازه دهد در فروردین ماه برای برگزاری مسابقه به کشور ترکیه اعزام خواهیم شد.

آوای جم؛ شهرستان جم طی یکی دو سال اخیر شاهد درخشش بانوانی بوده است که توانسته اند نام جم را نه تنها در سطح استان و کشور که به آنسوی مرزها نیز برسانند. اتفاقی که کمتر در رسانه ها و محافل خبری به آن پرداخته شده و در بی صدایی، توانسته صدای رسای شهرستان جم باشد.

به گزارش آوای جم؛دختران جم در قالب تیم سافتبال، طی مدت کوتاه ورزشی خود آنقدر خوش درخشیده اند که شایسته توجهی ویژه و جدی تر باشند. خاتون کمالی عضو تیم سافتبال بانوان جم در گفتگویی با خبرنگار آوای جم از وضعیت تیم، عملکرد و برنامه های آینده می گوید البته دغدغه مالی بخش لاینفک صحبت های اوست. بخشی از سخنان این بانوی جمی در ادامه می آید:

عضو تیم سافت بال بانوان جم با ارائه گزارشی از وضعیت تیم سافت بال جم گفت: این تیم با وجود اینکه زمان زیادی از راه اندازی آن نمی گذرد اما توانسته است موفقیت های بسیار خوبی را کسب کند.

خاتون کمالی با بیان اینکه تیم سافتبال جم تاکنون قهرمانی کشوری، نایب قهرمانی کشوری و یک قهرمانی لیگ استان را در کارنامه دارد افزود: تیم سافت بال جم با قهرمانی در کشور به عنوان نماینده ایران در شهریور ماه سال جاری به تورنمنت بین المللی مالزی اعزام شد که در این مسابقات به مقام پنجمی دست یافت.

وی به قهرمانی جم در مسابقات اولین دوره لیگ استان بوشهر اشاره کرد و گفت: در در اولین دوره از این مسابقات که با حضور تیم هایی از جم، دشتی، بوشهر و یک تیم از تهران برگزار شد تیم بانوان جم با اقتدار بر سکوی قهرمانی قرار گرفت.

کمالی افزود: اعضای تیم جم را خاتون کمالی، افسانه دهقان، نجمه اقبالی، زهرا حیدر پور، متین رضاییان، امنه رفیعی، صبا مهرابی، ندا مهرابی، عزیزه عزیزی، سکینه معتمد، اتوسا میرزایی، فاطمه صیادی، نیلوفر عباسی، زینب موذنی، حمیده موذنی و اسیه مهرابی تشکیل می دهند که با مربی گری سیده حمیده حسینی توانستند با بازی قوی و شکست سنگین حریفان به مقام قهرمانی اولین لیگ استان دست یابند.

وی اظهار داشت: بازیکنان جم از توان و روحیه بسیار بالایی در بازی برخوردارند و در لیگ استان نیز با اختلاف امتیازی بالا حریفان را از پیش رو برداشتند.

عضو تیم سافت بال بانوان شهرستان جم از برنامه های این تیم برای آینده خبر داد و گفت: از 6 کشور خارجی برای حضور در تورنمنت های بین المللی دعوتنامه داریم و اگر شرایط مالی اجازه دهد در فروردین ماه برای برگزاری مسابقه به کشور ترکیه اعزام خواهیم شد.

کمالی اضافه کرد: تلاش داریم در صورت حمایت و تامین منابع مالی، در سال آینده تورنمنت بین المللی با حضور تیم های داخلی و خارجی به میزبانی جم برگزار کنیم که می توان از این فرصت برای ارتقای جایگاه شهرستان بهره برد.

شرکت در مسابقات کشوری گرگان و کسب مقام دوم

[کد خبر:AJ13090]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب