آينه جم :اینکه بخشی از اصولگرایان فکر کنند که بدون اصلاح طلبان باید جامعه را اداره کنند اشتباه است و اگر برخی اصلاح طلبان هم چنین فکری کنند باز اشتباه است.

به گزارش آينه جم:کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس حوزه انتخابیه دیر، کنگان، جم و عسلویه در تشریح این موضوع که در مورد موضع سیاسی شما شایعات زیادی را مطرح می‌کنند گفت: شایعات زمانی قوت می‌گیرد که رقیب احساس خطر کند و از اخلاق فاصله بگیرد بنا بر این در فضای انتخاباتی چندان نکته عجیبی نیست.

سکینه الماسی در گفتگو با خبرنگار پارس خلیج، با بیان اینکه مخالف انحصارگرایی سیاسی هستم گفت: در کشور ما فرهنگ تحزب به خوبی رشد نکرده و در شرایط سیاسی اجتماعی امروز، تصور اینکه اصلاح‌طلبان یا اصول‌گرایان به تنهایی می‌توانند جامعه را مدیریت کنند را اشتباه می‌دانم.
دانشجوی دکترای جامعه شناسی توسعه و اقتصاد با اشاره به ظرفیت‌های انسانی هر دو جناح برجسته سیاسی، لازمه‌ی توسعه‌ی متوازن را بهره‌گیری از همه‌ی ظرفیت‌های انسانی انقلاب خواند و تاکید کرد: در سال‌های گذشته به واسطه برخی تنگ‌نظری‌ها آسیب‌های فراوانی دیده‌ایم و نباید اجازه دهیم این روند ادامه پیدا کند.
الماسی به سوابق فعالیت‌های سیاسی اجتماعی خود اشاره کرد و گفت: آنهایی که با من آشنایی دارند می‌دانند که همواره از تندروی دور بوده‌ام و خط فکری من هیچگاه دستخوش احساسات و تغییرات نامعقول نبوده است.
وی تضارب آرا را باعث شکوفایی جامعه خواند و تصریح کرد: اینکه بخشی از اصولگرایان فکر کنند که بدون اصلاح طلبان باید جامعه را اداره کنند اشتباه است و اگر برخی اصلاح طلبان هم چنین فکری کنند باز اشتباه است.
کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس حوزه انتخابیه دیر، کنگان، جم و عسلویه تصریح کرد: با همه‌ی نقاط ضعف و قوت دولت آقای روحانی، عملکرد این دولت را مثبت می‌دانم.

وی در پایان ضمن تشکر از همراهی و لطف مردم ابراز داشت: حضور و مشارکت در انتخابات باعث اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی خواهد شد و از همه مردم عزیز بار دیگر دعوت می کنم که با شکوه حضورشان مانند همیشه حماسه‌ساز شوند.

[کد خبر:AJ13117]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب