به گزارش آینه جم به نقل از پارس خلیج:شیخ اصلاحات استان بوشهر،گفت:رای من به حسین بردستانی است و سفارش میکنم که همه رای دهندگان حوزه جنوب بوشهر، با تفکر و عقلانیت، اصلح را که امروز بردستانی است انتخاب نمایند تا بتواند به احقاق حق مردم بپردازد.

200

حجه السلام والمسلمین محمد فودلادی عصر امروز در جمع مردمان خونگرم شهرستان دیر،و در کنار مهندس بردستانی، راه رسیدن به دموکراسی و آزادی اندیشه را صندوق های رای عنوان کرد و افزود:در این دوره از انتخابات مردم با رای حداکثری خود کسانی را به مجلس خواهند فرستاد که حامی اندیشه های اصلاحات هستند.

وی شهرستان دیر را شهر اندیشه های ناب سیاسی و عقلانیت برشمرد و تصریح کرد:اصلاح طلبان دلسوزترین و دغدغه مندترین افرادی هستند که هدفی جز رشد و اعتلای مملکت ندارند و امید داریم در ۷ اسفند ماه مردمان جنوب با خلق حماسه ای دیگر،با انتخاب حسین بردستانی شاهد مجلسی عقل گرا باشیم.

فولادی، تنها هدف از رد صلاحیت های گسترده نامزدها را،دلسرد کردن مردم عنوان کرد و افزود: ما باید به حداقل هایمان قانع باشیم و به صندوق ها پشت نکنیم تا از ورود متحجرین جلوگیری شود.

شیخ اصلاحات استان بوشهر،با بیان اینکه مجلس کنونی مجلس اصلاحات نیست، و باید از عوامل تندرو تهی گردد، اظهار داشت: مردم سلحشور ایران اسلامی در روز ۷ اسفند با حضور و مشارکت حداکثری خود در پای صندوق های رای، راه را بر اعتلای عقلانیت هموار خواهند نمود.

202 201

[کد خبر:AJ13247]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب