آينه جم - رئیس اداره بنادر و دریانوردی عسلویه گفت: نمایندگان خط کشتیرانی وان های تایوان از بندر عسلویه بازدید کردند.

به گزارش آينه جم ، تیران جاسم‌زاده صبح یکشنبه در حاشه بازدید نمایندگان خط کشتیرانی وان‌های تایوان از بندر عسلویه اظهار داشت: آلبرت تسنگ نماینده خط کشتیرانی وان‌های تایوان به همراه هیئتی صبح امروز از تاسیسات و تجهیزات بندری،اسکله‌ها و پسکرانه بندر عسلویه بازدید کرد.

رئیس اداره بنادر و دریانوردی عسلویه هدف از سفر نمایندگان خط کشتیرانی وان‌های تایوان به بندر عسلویه را مذاکره و بررسی برای فعالیت حمل بار به صورت کانتینری در بندر عسلویه برشمرد و افزود: این شرکت کشتیرانی از ۱۹۶۵ در تایوان با عنوان خط کشتیرانی کانتینری فعالیت خود را آغاز کرده و سپس فعالیت خور را در حمل کالا توسط کانتینر با کشتی‌های ملکی به کشورهای ژاپن و آسیای جنوب شرق گسترش داده است.

جاسم زاده با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه اقتصاد به شیوه مقاومتی و ضرورت توسعه روابط اقتصادی با سایر کشورهای جهان در دوران پسابرجام اضافه کرد: امیدواریم با آغاز فعالیت این شرکت کشتیرانی در آینده‌ای نزدیک در بندر عسلویه شاهد افزایش حجم مبادلات تجاری و صنعتی و ترانزیت کالا در این حوزه باشیم.

بوشهر

وی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی فعالیت‌های عملیاتی اداره بنادر و دریانوردی عسلویه در ۱۰ ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته گفت: با وجود زیرساخت‌ها و تاسیسات بندری و دریایی در منطقه و موقعیت خاص و استراتژیک بنادر عسلویه آمادگی همکاری با شرکت‌های خارجی برای افزایش حجم سرمایه‌گذاری و توسعه فعالیت‌های اقتصادی در زمینه مبادلات و ترانزیت کالا را داراست.

رئیس اداره بنادر و کشتیرانی عسلویه بیان کرد: از این پس از تمامی ظرفیت‌های موجود در بندر عسلویه در زمینه رشد، رونق و شکوفایی اقتصادی کشور برای افزایش سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی به شکل حداکثری استفاده خواهد شد.

[کد خبر:AJ13260]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب