به گزارش آينه جم؛ شور حضور عنواني است كه از اين پس در ديرنيوز به معرفي يازده نامزد انتخابات مجلس در حوزه ي انتخابيه ي جنوب استان خواهد پرداخت.

در اولين بخش از اين سلسه گزارش ها به معرفي يكي از نامزدهاي حوزه ي انتخابيه دير،كنگان و جم خواهيم برداخت.

مهندس اكبر آسيايي زاده با سي سال سن جوانترين كانديداي اين حوزه است كه داراي تحصيلات حوزه IT مي باشد و اصالتا از اهالي روستاي مغدان از توابع بخش بردخون شهرستان دير است.

اكيرآسيايي زاده در ارديبهشت ماه 1364 در روستاي مغدان ، دهستان آبكش ، منطقه بردخون ، شهرستان دير ديده به جهان گشود.

ايشان مقطع ابتدايي را در روستاي مغدان به اتمام رسانيد و جهت ادامه تحصيل در مقطع راهنمايي راهي بندر دير شد و در مدرسه شبانه روزي سعدي ( سه سال) مشغول به تحصيل شد.

پس از پايان دوره ي راهنمايي ، در مقطع متوسطه در دبيرستان شبانه روزي امام علي ()ع) زيارت ساحلي شهرستان دشتي (سه سال) ادامه تحصيل داد.وي مطقع پيش داشگاهي خود را در بردخون (يك سال) ادامه دادند. آنگاه در سال 82 در رشته ي مديريت بازرگاني در استان مازندران، شهرستان چالوس مشغول به تحصيل شد.وي در سال 87 در مقطع كارشناسي ارشد در رشته IT در دانشگاه زاهدان ادامه تحصيل دادند.ايشان در سال 1393 به عنوان نائب رئيس و دبيرانجمن ICT كشور انتخاب گرديد.

وي در آذرماه سال 1394 به عنوان رئيس انجمن ICT روستايي استان بوشهر - نماينده 150 روستاي استان بوشهر - جهت رفع مشكلات و پوشش نيازهاي خدمايي روستاييان در بستر الكترونيك و ارتباطات انتخاب شد.

 

[کد خبر:AJ13263]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب