آينه جم؛ دادستان شهرستان دیر از دستگیری سارق متجاوز به عنف در شهرستان دیر با 5 فقره جرم توسط مأموران پاسگاه انتظامی شهر دوراهک خبر داد.

به گزارش آينه جم؛ مرتضی درویشی  گفت: با تلاش و انجام فعالیت‌‌های علمی و اطلاعاتی سارق ورود به عنف که جوان ۱۸ ساله‌ای به نام (ن – آ) در یکی از گاوداری‌های منطقه توسط مأموران پاسگاه انتظامی شهر دوراهک دستگیر شد.

وی در توضیح این خبر، اظهار داشت: در پی شکایت خانمی، مبنی بر اینکه شخصی به در منزلش مراجعه و خود را مأمور اداره آب معرفی کرده و با استفاده از غفلت وی به داخل منزل آمده و قصد آزار و اذیت داشته و طلا و جواهرات وی را که در دستش بوده به سرقت برده است، اکیپی از کارآگاهان مبارزه با جرائم جنایی فعالیت خود را آغاز کردند.

دادستان شهرستان دیر، افزود: با توجه به اهمیت موضوع اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری متهم به‌صورت ویژه‌ای تحت پیگیری قرار گرفت که انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده مظنونی به هویت «ن ـ آ» شناسایی و در عملیات غافلگیرانه توسط مأموران پاسگاه انتظامی دوراهک دستگیر و به پلیس آگاهی دیر انتقال داده شد.

درویشی با بیان اینکه سارق تمام سرقت‌های ورود به عنف خود را با نقاب و در قالب معرفی خود به‌عنوان مأمور آب، برق، مخابرات و گاز انجام داده است گفت: متهم در اعترافات خود اظهار داشت که ابتدا طعمه‌های خود که اکثراً زنان جوان و تازه‌عروس بودند را در تالارهای عروسی شهر شناسایی کرده و سپس با اطمینان از نبودن مرد خانواده و تنها بودن زن جوان به‌عنوان مأمور به منازل آن‌ها رفته و با استفاده از چاقو اقدام به زورگیری و سرقت طلا و جواهرات خانم‌ها کرده است.

بر اساس این گزارش فارس, وی با بیان اینکه با اعتراف این متهم ۱۸ ساله به ۵ فقره سرقت ورود به عنف که ۳ سرقت موفق و ۲ سرقت ناموفق داشته است، اکنون با قرار قانونی در زندان به سر می‌برد، در توصیه به مردم افزود: مأموران آب‌رسانی، برق، مخابرات و گازرسانی را با کارت پرسنلی، شناسایی کنید و به هنگام مشاهده موارد مشکوک از باز کردن در منزل خودداری و مراتب را سریعاً به پلیس اطلاع دهید./جنوب پرس

[کد خبر:AJ13267]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب