آينه جم؛ امام جمعه اهل سنت دهنو شهرستان عسلویه گفت: مردم باید یک فردی را انتخاب کنند که از همه بهتر و فعال بوده و با قوانین آشنایی داشته باشد...

به گزارش آينه جم؛  امام جمعه اهل سنت دهنو شهرستان عسلویه گفت: مردم باید یک فردی را انتخاب کنند که از همه بهتر و فعال بوده و با قوانین آشنایی داشته باشد. برای شناختن افراد هم باید سوال کنند، بررسی نمایند و از کسانی که کاندیداها را می شناسند تحقیق نمایند تا به فرد اصلح برسند.

شیخ عبدالرحمان قاضی اظهار داشت: به مردم اعلام کردیم که همه باید برای شرکت در انتخابات حضور پیدا کنند و گفته ایم همه باید بروند و رای خود را به صندوق ها بیاندازند و یک حضور صد در صدی شکل بگیرد.

وی با اشاره به زحمات نمایندگان بعد از انقلاب تا کنون گفت: هر نماینده ای به سهم خود برای منطقه زحمت هایی کشیده است و ممکن است عده ای راضی و عده ای هم ناراضی باشند، ولی اگر انتظار داشته باشیم نماینده همه کاری باید انجام بدهد صحیح نیست زیرا همه چیز دست نماینده نیست.

امام جمعه اهل سنت دهنو با اشاره به عملکرد نماینده فعلی مردم در مجلس گفت: آقای شیخ موسی احمدی هم زحمت کشیده و کارهای زیادی همچون پیگیری بیمارستان عسلویه و بحث اشتغال نیروهای بومی انجام داده و تا آن اندازه ای که توانسته کار کرده است.

وی افزود: از کسی که مشغول فعالیت برای مردم است حداقل باید تشکری داشته باشیم، و ایشان تا اندازه ای که انرژی داشته کار کرده است، اما نباید انتظار داشت همه مشکلات را برطرف بکند.

این عالم اهل سنت عسلویه تاکید کرد: ایشان زمینه اشتغال افرادی از حوزه انتخابیه در شرکت ها را فراهم کرده و بیمارستانی را پیگیری کرد که الان این بیمارستان در حال فعالیت است، و انسان نباید کفران نعمت بکند.

وی اضافه کرد شیخ موسی احمدی علاوه بر اینها برای بهداشت، زمین های فوتبال، چمن مصنوعی و بسیاری مسایل دیگر زحماتی کشیده است.

شیخ عبدالرحمان قاضی به پیگیری های شیخ موسی در خصوص مشکلات آب نخل تقی هم اشاره کرد و افزود: ایشان تا اندازه ای که توان داشته برای مردم کار کرده است، اما با توجه به اینکه منطقه ما یک منطقه محروم است مشکلات فراوان هستند، و این منطقه هرچه دارد از بعد از انقلاب تا کنون بوده است، زیرا قبلاً اینجا چیزی وجود نداشته است. 

امام جمعه اهل سنت دهنو در پایان با بیان اینکه مردم از عملکرد شیخ موسی احمدی رضایت دارند گفت: کاندیداها در منطقه مشغول تبلیغات هستند، اما اکثریت مردم در اینجا از آقای احمدی حمایت می کنند.

[کد خبر:AJ13334]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب