آینه جم : فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: عامل تولید و انتشار کلیپ شکار غیرمجاز در منطقه حفاظت شده بوشکان دشتستان و رجزخوانی برای مسئولان محیط زیست منطقه دستگیر شد.

به گزارش آینه جم؛ سردار حیدر عباس زاده در گفتگو با «خلیج فارس» با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی طی هفته گذشته پیرامون شکار غیرمجاز دو بز کوهی در بوشکان دشتستان که بازتاب گسترده ای داشت، ادامه داد: پس از انتشار این کلیپپ، شناسایی عامل آن در دستور کا پلیس فتا قرار گرفت که با رصد دقیق فضای مجازی و پیگیری های تخصصی، هویت و نشانی محل سکونت عاکل کلیپ در شهر شیراز شناسایی شد و با هماهنگی مرجع قضایی، افسران پلیس فتا استان و شهرستان دشتستان وی را دستگیر کردند.

عباس زاده افزود: متهم 34 ساله به نام «ع- الف» اهل یکی از شهرستان های فارس می باشد که در شیراز سکونت داشته و در زمان دستگیری اش، یک قبضه اسلحه شکاری کلوله زنی نیز از محل اقامتش کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: متهم صراحتا اعتراف کرده که کلیپ مذکور را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام و گروه واتس آپی که توسط وی مدیریت می شود منتشر کرده است که در این خصوص پرونده به مرجع قضایی ارسال شد.

هفته گذشته کلیپی در گروههای موبایلی استان مربوط به بخش بوشکان دشتستان منتشر شد که در آن فردی شکارچی پس از آنکه دو کل را با تفنگ دوربین دار از پا درآورده و جهت تصویربرداری به گونه ای خاص کنار هم قرار داده‌اند، دیالوگی خطاب به رئیس محیط زیست منطقه بوشکان بیان و به نوعی برای تمامی محیط بانانِ منطقه رجزخوانی کرده بود.

[کد خبر:AJ13344]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب