آینه جم: امام جمعه عسلویه از تعدیل نیروهای بومی در فازهای 15 و 16 پارس جنوبی انتقاد کرد.

به گزارش «آینه جم» به نقل از فارس؛ حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه دوم نیز به دیدار مقام معظم رهبری با مردم نجف آباد اشاره کرد و گفت: معظم له در این دیدار فرمودند که باید به فرمایشات حضرت امام (ره) برگردیم که فرمود هرگاه دشمن از شما تعریف کرد در رفتارها و کارهای خود تردید کنیم.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: باید ببینیم چه اشتباهی کردیم که دشمن از ما تعریف می‌کند، وقتی رسانه‌های دشمن از کسی یا گروهی تعریف می‌کنند باید بررسی کند که چرا دشمن چنین رفتاری دارد و مردم نیز باید دقت کنند که اینها دشمن خونخوار ما هستند.

وی ابراز داشت: وقتی بی بی سی از طیف یا گروهی تعریف می‌کند باید نسبت به این امر فکر کنیم، متأسفانه بعضی مرزبندی بین دشمن و خودی را نمی‌دانند؛ اینها دلشان برای ملت ایران و فلان گروه و جناح نسوخته است.

امام جمعه عسلویه با تبریک سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی و با بیان اینکه در ایام جشن نیکوکاری هستیم، افزود: باید مردم همت کنند و به محرومان کمک کنند، از عزیزان در کمیته امداد شهرستان هم تشکر می‌کنم که درخدمت رسانی به محرومان تلاش می‌کنند.

هاشمی‌نژاد با تسلیت درگذشت آیت‌الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی اظهار داشت: ایشان خدمات شایسته‌ای به زوار امام رضا (ع) و آستان مقدس انجام دادند.

وی همچنین با تسلیت درگذشت هنرمند انقلابی و متدین فرج‌الله سلحشور گفت: مرحوم سلحشور به قول حضرت آقا مایه آبروی هنر ایران و اسلام بود و هنرمندان متعهد اینچنین هستند.

هاشمی‌نژاد با تقدیر از مردم به خاطر حضور باشکوه در انتخابات یادآور شد: از مجریان و ناظران و دست‌اندرکاران انتخابات نیز قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه پیروز میدان انتخابات مردم هستند افزود: نظام اسلامی پیروز انتخابات است و معنای انتخابات همین حضور پرشور مردم است، رقبا هم باید توجه کنند بحث رقابت تمام شده باید رفاقت باشد و همه باید دست به دست بدهند برای خدمت به مردم.

امام جمعه عسلویه با انتقاد از تعدیل نیروهای بومی در فازهای 15 و 16 پارس جنوبی گفت: شنیده‌ام در فاز 15 و 16 پارس جنوبی، تعدادی نیروی بومی می‌خواهند تعدیل شوند، در ارتباط با این موضوع با فرماندار محترم صحبت کردم، مسئولین به فکر باشند چنین اتفاقی نیفتد و این عزیزان بیکار نشوند چرا که مردم بومی ضرر و زیان و صدماتی از صنعت دیده‌اند و باید در بحث اشتغال جوانان تلاش بیشتری شود.

[کد خبر:AJ13591]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # محسن جمی 1394-12-16 01:31
آقای امام جمعه این فقط یه گوشه از بی توجهی مسؤلان نسبت جوانان این مناطق هست متأسفانه حتی آقایان راس کار هم توان مقابله با چنین بی عدالتی های رو ندارن آخه کجای دنیا بوده که بزرگترین مجتمع گازی و پتروشیمی تو یه منطقه باشه و جوانان اون منطقه بیکار باشن و بیکار هم بشن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب