آینه جم:  به مناسبت ۱۸ اسفند روز بوشهر و در قالب برنامه دور افتخار ورزشکاران بوشهری، ۱۰۰ نفر از ورزشکاران، دوچرخه سواران و اسکیت بازان استان، شهر بوشهر را دور زدند.

به گزارش آینه جم:ر؛ حجت محمدی مجری صدا و سیمای بوشهر و طراح این برنامه بعد از ظهر سه‌شنبه پیش از آغاز این حرکت در جمع خبرنگاران گفت: برای چهارمین سال پیاپی است که افتخار دارم به مناسبت فرا رسیدن روز بوشهر به دور این شهر بدوم.

روز بوشهر

وی بیان داشت: امسال با همراهی و مساعدت مسئولان عتبات و عالیات استان بوشهر، محل شروع حرکت نمادین خود را از محل خیمه گاه ضریح حضرت ابوالفضل (ع) و با استعانت از حضرت حق و اباعبدالله الحسن (ع) انتخاب کرده است.

گوینده صدا و سیمای بوشهر ابراز داشت: در سال نخست این کار را به تنهایی انجام دادم و در سال دوم و سوم، با همراهی دو سه نفر از دوستان این کار تکرار شد و امسال با همراهی حدود ۱۰۰ نفر از ورزشکاران، دوچرخه سواران و اسکیت بازان استان، دور بوشهر را خواهیم دوید.

حجت محمدی با اشاره به اینکه حسن حیدرپور قهرمان بوشهری ورزش ایران و آسیا، مربی وی بوده و در این مسیر او را همراهی خواهد کرد، افزود: علی ضیاء مجری سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز مهمان ویژه این مراسم است.

وی از همه کسانی که برای انجام این حرکت تلاش کرده اند به ویژه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر تقدیر کرد.

حرکت محمدی در ساعت ۱۵ امروز آغاز شد و پس از دویدن مسافت حدود ۳۰ کیلومتری دور شهر بوشهر در ساعت ۱۷و ۴۵ دقیقه به کار خود پایان داد.

گفتنی است، از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر به قید قرعه به ۶۰ نفر از کسانی که حجت محمدی را در این مسیر همراهی کردند، جوایزی اهدا شد.

[کد خبر:AJ13722]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب