آینه جم، فرماندار عسلویه بر لزوم اجرایی شدن طرح‌های آبخیزداری در عسلویه تاکید کرد.

به گزارش آینه جم، عبدالله نادری  در نشست با رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور ضمن تبریک سال جدید تصریح کرد: با توجه به نیاز روز افزون در امر خدمت‌رسانی به مردم، ایجاد اداره منابع طبیعی در عسلویه و در دسترس بودن خدمات این حوزه به مردم یکی از ضروریات مهم در شهرستان است.

فرماندار عسلویه افزود: استقرار این دستگاه اجرایی که مراجعین زیادی در سطح شهرستان دارد، می‌تواند سرعت رسیدگی به پرونده‌های در دست اقدام و سایر خدمات در این حوزه تسریع دهد و رضایت مطلوب‌تری در مراجعین ایجاد کند.

وی بر لزوم تسریع در روند اجرایی شدن طرح‌های مهم آبخیزداری در سطح شهرستان تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط خاص اقلیمی و مدیریت منابع آبی موجود توجه به روند اجرایی شدن طرح‌های آبخیزداری ضروری و غیر قابل انکار است.

نادری ادامه داد: با اجرایی شدن طرح‌های آبخیزداری در شهرستان می‌توان زمینه‌های احیا و رشد را در بخش کشاورزی و همچنین تقویت منابع آب سطحی و زیر سطحی را در عسلویه شاهد بود.

خداکرم جلالی معاون وزیر جهاد کشاورزی نیز در این نشست ابراز امیدواری کرد هماهنگی و پی گیری‌های لازم در راستای عملیاتی شدن موضوعات مطرح شده برداشته شود تا گام مهمی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در این بخش انجام شده باشد.

[کد خبر:AJ14303]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب