آینه جم: جمشیدی با یادآوری اینکه پروژه هایی در شهرستان کنگان بوده که می توانسته به نام خود افتتاح کند، افزود: اما چون این پروژه ها نواقصی داشت افتتاح نشد، چون بنای ما راستگویی است و از همه افکار در شهرستان برای این مهم استمداد می خواهیم.

آینه جم: سرپرست فرمانداری بوشهر گفت: فرمانداری متعلق به گروه و جناح خاصی نیست و در این مجموعه به روی همه باز است.

به گزارش آینه جم: «خلیج فارس»؛ عباس جمشیدی پیش از ظهر سه‌شنبه در آئین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان بوشهر اظهار داشت: جناب ابراهیمی دارای نیت پاک و خالص هستند و صداقت در گفتار و صداقت در رفتار دارد و همواره حق‌جویی و حق‌شناسی و حق‌طلبی را پیشه کرده است که لازم است از خدمات ارزشمند ایشان تقدیر کنیم.

http://pgnews.ir/gozaresh/uploads/p1afin930pq72rg6ian1rm91hk33.jpg

پذیرفتن مسئولیت پس از ابراهیمی دشوار است

جمشیدی یادآور شد: ابراهیمی کارهای بزرگی انجام داد و پذیرفتن فرمانداری بوشهر، پس از ایشان کار سختی است و وظیفه بنده سنگین‌تر شده است.

سرپرست فرمانداری بوشهر گفت: دولت یازدهم شعارهایی داده که خیلی از شعارها عملی شده و برخی شعارها نیز در حال اجرا هستند و همه ما باید کمک کنیم تا مردم از خدمات دولت بهره‌مند شوند.

وی ابراز داشت: باید به دور از حاشیه کار کنیم و در عین حال باید پاسخگو باشیم و رضایت خاطر مردم را در تمام امور فراهم کنیم.

سرپرست فرمانداری بوشهر افزود: جایگاه شهرستان بوشهر جایگاهی کهن با قدمت بالاست و باید برای ارتقای جایگاه این شهرستان اهتمام ورزیم.

جمشیدی یادآور شد: عملی کردن شعار سال و تلاش برای نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی باید مد نظر باشد و صرفا به اقدامات سمبلیک و نصب بنر در سردر اداره بسنده نشود.

http://pgnews.ir/gozaresh/uploads/p1afin930potlvt0fbk1jei1pj54.jpg

در فرمانداری روی همه باز است

وی با بیان اینکه درب فرمانداری بوشهر بر روی همگان باز است گفت: فرمانداری متعلق به گروه و جناح خاصی نیست و افتخار می‌کنم که خانواده شهید هستم و با تاسی از روح بلند شهدا برای موفقیت استانم تلاش می‌کنم.

جمشیدی افزود: باید در عمل ثابت کنیم و باید حرف‌هایی که می‌زنیم را عملی کنیم و امیدوارم خداوند توفیقی عنایت کند تا بتوانیم خدمتی به خلق‌الله داشته باشیم.

وی گفت: فرمانداری باید روحیه پدری در یک شهرستان داشته باشد و همه را زیر چتر خود بگیرد، ضمن اینکه فرمانداری مجری سیاست های عمومی دولت می باشد.

منبای عملکرد من قانون همراه با تعامل است

جمشیدی ادامه داد: مبنای عملکرد من در فرمانداری اصل حاکمیت قانون همراه با تعامل است، از این رو به کار سلیقه ای و تصمیماتی که شب گرفته شده و روز اجرایی شود اعتقادی ندارم.

وی با یادآوری اینکه پروژه هایی در شهرستان کنگان (محل خدمت قبلی وی) بوده که می توانسته به نام خود افتتاح کند، افزود: اما چون این پروژه ها نواقصی داشت افتتاح نشد، چون بنای ما راستگویی است و از همه افکار در شهرستان برای این مهم استمداد می خواهیم.

در این آیین با تقدیر از تلاش‌های حسن ابراهیمی(فرماندار سابق بوشهر)، عباس جمشیدی به عنوان سرپرست فرمانداری بوشهر معرفی شد.

http://pgnews.ir/gozaresh/uploads/p1afin930p6f8st3lku1ogq1ge42.jpg

http://pgnews.ir/gozaresh/uploads/p1afin930q69esf61f5dku51a8jl.jpg

http://pgnews.ir/gozaresh/uploads/p1afin930q1cib10hh1oi31766op0o.jpg

http://pgnews.ir/gozaresh/uploads/p1afin930qj6518kdbp2e2j44r.jpg

http://pgnews.ir/gozaresh/uploads/p1afin930pcchusl1kccci7nag6.jpghttp://pgnews.ir/gozaresh/uploads/p1afin930p5b61dqi1bt5bm3s4q8.jpg

[کد خبر:AJ14469]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب