به گزارش آینه جم ،  در پی تغییر و تحولات بیشماری که در عرصه مدیریتی استان در حال انجام است پس از تعیین فرماندارن، بخشداران و معاونت های فرمانداریها اینک نوبت به مراکز اقتصادی رسیده است که در همین راستا مدیر کل جدید گمرکات استان بوشهرمشخص شد و زمزمه های بسیاری نیز در خصوص تثبیت و یا تغییر مدیر کل اداره بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز به گوش می رسد.

پس از عزل راستاد، محمد مهدی بنچاری در 6 دی ماه سال قبل به عنوان سرپرست اداره کل بنادر و دریا نوردی استان معرفی شد و در همین اثنا شایعات زیادی مبنی بر منصوب شدن وی به عنوان مدیر کلی اداره بنادر و دریانوردی استان بوشهر وجود داشت که روابط عمومی این اداره کل نیز این موارد را رد نمود.

 به تازگی نیز پس از تغییر و تحولات صورت گرفته در سطح استان بوشهر شنیده می شود دو گزینه جدی دیگر به نام های فتح الله خوشبختی سرپرست اسبق و عادل دریس مدیر کل اداره بنادر و دریانوردی خرمشهر جهت تصدی این اداره کل در دستور کار می باشد ولی در حال حاضر بدلیل نامعلوم از تعیین تکلیف نهایی این اداره از جانب مسئولین تعلل صورت می گیرد.

 حال یک سوال جدی را باید از مسئولین داشت، چرا باید این اداره کل که از مراکز مهم اقتصادی استان و کشور محسوب می شود بعد از گذشت 3 ماه در قالب سرپرستی اداره شود؟ انتظار می رود مسئولین نسبت به این امرمهم توجه بیشتری داشته باشند و با منصوب نمودن مدیر کل این اداره تکلیف آن را مشخص نمایند تا مدیرکل با شوق و ذوق و امید بیشتری حرکت نموده و موجبات پیشرفت استان رافراهم آورد./ چغادک نیوز

[کد خبر:AJ14570]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب