آینه جم : با حضور معاونت فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی و مدیران ، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر برگزارشد.

به گزارش «آینه جم » به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر؛ دراین مراسم معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: بی شک قدردانی از زحمات و تلاش های افراد باعث ایجاد روحیه و انگیزه درآنان خواهدشد و نگاه ما به دیگران همواره باید نگاه مثبت همراه با قدردانی باشد.

 دکتر نجفی برزگر افزود: دانشگاه پیام نور استان بوشهر درسال های گذشته برنامه های فرهنگی بسیار خوبی داشته است که ازجمله همایش نماز و نیایش و جشنواره بین المللی فرهنگی و ورزشی همدلی و امید که جهت همبستگی دانشجویان شیعه و سنی  و ایحاد همبستگی قومی و ملی که از توصیه های مقام معظم رهبری و ریاست جمهور است ، برگزار شد ازآن جمله است.

 وی افزود:در دانشگاه پیام نور سطح کشور نیز برنامه های بسیار خوبی برگزار شد که ازجمله مهمترین آنها    جشنواره حرکت ، جشنواره نانو در مازندران،جشنواره رباتیک در خوزستان، همایش سبک زندگی در سبزوار بود که همه این برنامه جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و انتظارات دولت تدبیر امید برگزارشد و امیدواریم بتوانیم تاثیر گزاری لازم در بخش فرهنگی در کشور داشته باشیم.

وی همچنین از تلاش های دکتر جلالیان در طول دوره مدیریت خود دراستان بوشهر قدردانی کرد و برای وی و دکتر بحرانی آرزوی توفیق داشت.

 مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان بوشهر نیز گفت:دانشگاه پیام نور در زمان تصدی دکتر جلالیان موفقیت های خوبی از لحاظ فرهنگی داشته است و وی تعامل سازنده ای و مفیدی با نهاد نمایندگی ولی فقیه در در دانشگاه داشته است.

رییس سابق دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: دستاوردهای  دانشگاه پیام نور استان بوشهر  در سال های اخیر متعلق به همه همکاران است و امروز دستاوردهای دانشگاه پیام نور درسطح کشور برکسی پوشیده نیست و ما باید این خودباوری را داشته باشیم.

دکتر اسحاق جلالیان افزود:  باید با کمک خرد جمعی به دنبال رفع نواقص  و ارتقائ هرچه بیشتر جایگاه  دانشگاه باشیم.

وی افزود:. ما تلاش کردیم دراین مدت تحولاتی را درحوزه های مختلف انجام دهیم و نواقص را برطرف نماییم  و درحد توان این کار را انجام دادیم و توانستیم تحولات خوبی درحوزه های مختلف بخصوص فرهنگی ،تربیت بدنی،آموزشی و .. بوجود بیاوریم و توانایی دانشگاه پیام نور استان بوشهر به کشور معرفی نماییم.

دکتر جلالیان همچنین از حمایت های مدیران ارشد استان بخصوص نماینده ولی فقیه در استان و همچنین استاندار  از مجموعه فعالیت های دانشگاه پیام نور تشکر کرد.

سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان بوشهر نیز گفت:برنامه عملیاتی سال 1395 را دردست تدوین داریم که این برنامه تا چند روز آینده آماده خواهد شد.

دکتر محمد رضا بحرانی  به برخی از برنامه های خودر درمرکز بوشهر اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه های خوبی که در مرکز بوشهر اجراشد پایش مدرسان حق التدریس بود.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان بوشهر  توجه به مباحث مختلف در دانشگاه بخصوص مسئله فرهنگی را از جمله برنامه های مهم خود دانست و افزود: امیدواریم بتوانیم  به دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری  در دانشگاه ها بپردازیم .

وی هر پست مدیریتی را مسئولیت سنگین  وامانتی خواند و اظهار امیدواری کرد که بتواند با همراهی و همفکری تمام دانشگاهیان پیام نور استان بوشهر به بهترین نحو ممکن این کار را به انجام برسانیم.

دراین مراسم همچنین نماینده اعضای هیات علمی،کارکنان از تلاشها و زحمات دکتر جلالیان تقدیر کردند.

گفتنی است دکتر محمدرضا بحرانی از سال 1392 به مدت دو سال نیم ریاست دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر را به عهده داشته است . وی همچنین سابقه قریب به بیست سال خدمت در سازمان بهزیستی در سمت های مختلف از جمله سرپرست و معاونت این سازمان را داشته است.

دکتر بحرانی نزدیک به 24 سال است که در دانشگاه های مختلف بوشهر از جمله خلیج فارس،دانشگاه آزاد و دانشگاه پیام نور به عنوان مدرس حضور داشته است و تجربه  فراوانی از محیط های دانشگاه دارد.

در این مراسم همچنین هدایایی به به رسم یادبود از طرف معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی و کارکنان و اعضای هیات علمی به دکتر جلالیان تقدیم شد.

[کد خبر:AJ14667]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب