عبدالله نادری
آینه جم: فرماندار شهرستان عسلویه از تلاش برای بهبود وضعیت اشتغال در این شهرستان خبر داد و گفت: بهبود وضعیت راه‌های شهرستان عسلویه ضروری است.

به گزارش«آینه جم» ؛ عبدالله نادری شنبه‌شب در شورای اداری شهرستان عسلویه با تاکید بر لزوم بهبود وضعیت راه‌های این شهرستان، اظهار داشت: محورهای مواصلاتی درون شهرستان باید بهبود یابد و شاهد رفع نقاط حادثه‌خیز و تکمیل پروژه‌های ملی راهسازی در شهرستان باشیم.

وی همچنین خواستار تسریع در روند اجرایی پروژهای مسکن و شهرسازی شهرستان عسلویه شد و بیان کرد: باید با استقرار کامل اداره راه در عسلویه، چارت اداری آن افزایش یافته و با حضور نیروی متخصص و بهبود وضعیت امکانات و تجهزات آن شهد خدمات‌دهی بهتری باشیم.

فرماندار شهرستان عسلویه خواستار تسهیل در زمینه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری شهرستان شد و اضافه کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای توسعه گردشگری در عسلویه استفاده شود.

وی با اشاره به تکمیل طرح مطالعاتی منطقه گردشگری نای‌بند تا دوماه آینده توسط سازمان محیط زیست، خاطرنشان کرد: مراحل پایانی تصویب و نهایی شدن این منطقه نیز پس از تکمیل طرح مطالعاتی انجام خواهد شد.

نادری یکی از برنامه‌های مهم شهرستان عسلویه در سال جاری را بهبود وضعیت اشتغال دانست و افزود: یکی دیگر از اولویت‌های ما در سال جاری استقرار ادارات و تسریع در اجرای پروژهای عمرانی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: ترویج فرهنگ کار و تلاش به عنوان نقطه آغاز اقتصاد مقاومتی است.

فرماندار عسلویه با تاکید بر لزوم شناسایی ظرفیت‌های موجود برای سرمایه‌گذاری گفت: زمینه‌های مشارکت حداکثری مردم در حوزه‌های مختلف کار، تلاش و سازندگی در عرصه‌های مختلف فراهم شود.

[کد خبر:AJ14800]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب