آینه جم ، مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کنگان با حضور معاون آموزش مدیرکل فنی و حرفه ای استان بوشهر در دفتر فرماندار کنگان برگزار گردید .

به گزارش آینه جم ، در ابتدای این نشست مکاری پور  رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کنگان ، گزارشی از عملکرد و فعالیتهای انجام گرفته در مدت تصدی ریاست مرکز ارائه نمود.

در ادامه فرماندار کنگان ضمن عرض تبریک فرار رسیدن ماه مبارک رجب ، با اشاره به سخنان رهبری گفت: در سیاستهای ابلاغی اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری بر مساله توانمندسازی نیروی انسانی ، توسعه کارآفرینی ، ارائه آموزشهای مهارتی و بهره وری اشاره مستقیم شده است .

وی بر استفاده از تمامی ظرفیتهای مرکز تأکید کرد و از رئیس جدید مرکز خواست تعامل و همکاری با صنایع داخل استان و تقویت تفاهم نامه های بسته شده با مجموعه صنعت نفت پیرامون شهرستان از جمله فازهای پالایشگاهی و شرکت شهرکهای صنعتی به جهت تربیت نیروی فنی و مهار افزایش یابد و مورد پیگیری قرار گیرد.

در پایان سید علی اصغر هاشمی بعنوان  رئیس جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کنگان معرفی و از تلاشها و خدمات بهرام مکاری پور رئیس قبلی این اداره تقدیر، تشکر و قدردانی بعمل آمد.

index5

SONY DSC

 

[کد خبر:AJ14876]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب