آینه جم -مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان کنگان از احداث ۱۲ واحد مسکونی برای نیازمندان فاقد مسکن در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: احداث 12 واحد مسکونی برای نیازمندان فاقد مسکن در شهرستان کنگان

 

عبدالحسین رهبر اظهار داشت: مردم کنگان در کمک و همراهی با کمیته امداد کنگان نقشی مهم و تاثیرگذار بر عهده دارند و امیدوار هستیم با همکاری خیران عزیز شاهد ارائه بهترین خدمات توسط کمیته امداد به جامعه هدف باشیم.

وی افزود: در کنگان در راستای خدمات‌رسانی به مردم محروم و مستضعف تاکنون برنامه‌ریزی خوبی انجام داده‌ایم و روز به روز میزان خدمات کمیته امداد بهبود داشته است.

مدیر کمیته امداد شهرستان کنگان از احداث ۱۲ واحد مسکونی برای نیازمندان فاقد مسکن در شهرستان کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش و اقدامات صورت گرفته، این تعداد واحد مسکونی در اردیبهشت ماه امسال در اختیار محرومان و مستضعفان شهرستان قرار گرفته است.

رهبر بیان داشت: بدون تردید یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین دغدغه‌های نیازمندان تامین سرپناه و پرداخت اجاره مسکن است و رفع این معضل اساسی از برنامه‌های اصلی و مهم کمیته امداد به شمار می‌رود و هر ساله شاهد احداث مسکن برای افراد کم‌بضاعت و بی‌بضاعت شهرستان هستیم.

وی تصریح کرد: در همین راستا به همت یک خیر نیکوکار یک دستگاه واحد مسکونی به متراژ ۴۰ متر در روستای پرک به ارزش ۲۲۰ میلیون و ۱۱ مورد دیگر در شهر کنگان توسط کمیته امداد به ارزش یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال احداث و در اختیار مددجویان فاقد مسکن قرار گرفته است.

مدیر کمیته امداد شهرستان کنگان گفت: در اسلام به امر کمک به مستمندان به عنوان یک امر واجب و تکلیف تاکید شده و ما به عنوان یک مسلمان وظیفه داریم به وضعیت محرومان جامعه به نحو احسن رسیدگی کنیم.

فارس

[کد خبر:AJ15442]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب