به گزارش خبرنگار آینه جم: فرمانده حوزه مقاومت بسیج نجف اشرف بخش ابدان افکار واندیشه های حضرت امام ره برای نسل جوان ونوجوان اقدام لازم وضروری دانست و از اعزام کاروان ۴۰نفره بسیجیان پایگاههای مقاومت به مرقد امام ره خبر داد .

http://s7.picofile.com/file/8253033342/IMG_20160526_WA0005.jpg

سرگرد اکبر ناطقی مطلق صبح امروز در حاشیه جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام ره یاد اورشد افکار واندیشه های حضرت امام ره برای نسل جوان ونوجوان یک اقدام لازم وضروری است .

وی در ادامه تاکید کرد: تقویت روحیه ولایت پذیری و تجدید میثاق با حضرت امام ره وپیمودن مسیرحضرت امام ره از مهمترین اهدافی است که در اعزام این کاروان ها دنبال می شود .

ناطقی مطلق خاطرنشان کرد: کسانی که به سرنوشت انقلاب وملت بزرگ ایران علاقه مند هستند باید سخن وحرکت انها را در راستای تبعیت از رهبر فرزانه باشد و بر خلاف این حرکت قطعا مسیر انها به بیراهه می روند .

فرمانده حوزه بسیج نجف اشرف درپایان تصریح کرد: علاوه بر کاروان ۴۰نفره تعداد زیادی از بسیجیان عاشق به امام ورهبری با ماشین های شخصی خود اعزام خواهند شد که این نشان از عشق وعلاقه به امام راحل است و از برنامه های دیگر بسجیان بخش ابدان در تهران برپایی ایستگاه صلواتی، سینه زنی سنتی، توزیع پوستر وبسته های فرهنگی دربین عزاداران می باشد .

خبرنگار: رضامحمدی

[کد خبر:AJ15830]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب