به گزارش آینه جم: حجت الاسلام سید ابراهیم سعیدی در خطبه های نماز جمعه آبدان با اشاره به سالروز ارتحال حضرت امام (ره) اظهار داشت: این واقعه بزرگ قلب همه مومنان را داغدار کرد.

وی درادامه خاطر نشان کرد: امام توانست این انقلاب را رهبری کند واین کشتی رابه سلامت از دریای پر تلاطم عبور دهد وامروز با ان نگاه امام ایران اسلامی به جایی رسیده که امن ترین کشور در منطقه جهان است .

امام جمعه موقت ابدان در بخشی دیگر از سخنان خود به انتخاب حضرت ایت الله امام خامنه ای اشاره نمود وتصریح کرد: امام خامنه ای بابصیرت خود توانست کشور ضعیف رابه جایی برساند وبه عنوان یکی از قدرتها شناخته شود.

سعیدی با بیان اینکه رهبر ی در این سالها نیز بر معیشت مردم تاکید داشته وبا اقتصادمقاومتی درصدد حل معضل معیشت مردم میباشدو دولت کارهایی در این باره انجام داده است .

وی درپایان به مساله قیام ۱۵_خردادمردم ورامین پرداخت وافزود: مردم ورامین با پوشیدن کفن در حمایت از امام (ره) قیام کردند و با این کار باعث شروع قیام همگانی مردم شد و منجر به پیروزی انقلاب اسلامی ایران گردید و بنا به فرموده امام ره همیشه باید این روز گرامی داشته شود وعزای عمومی اعلام شود .

خبرنگار: رضامحمدی

[کد خبر:AJ16009]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب