آینه جم: امام جمعه آبدان گفت: وقتی می توانیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم که مسئولان متدین‌ترین افراد باشند و اهل حرام خوری نباشند؛ افراد سالم باید مسئول شوند.

به گزارش  آینه جم: حجت‌الاسلام محمد حمیدی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه آبدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام، اظهار داشت: دشمنی دشمنان به این دلیل است که نظام بر پایه اسلام استوار است و با استکبار و ابرقدرت‌ها ضدیت دارد و نظام قدرتمند شده است و مناقع قدرتهای ظالم را به چالش می کشد.

حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه آبدان

وی با اشاره به اینکه هیچ کشوری در دنیا اینچنین دشمن‌هایی ندارد، اضافه کرد:  باید دشمن را شناخت و نقشه آن را دانست؛ دشمن می‌خواهد توانمندی‌های ما را از بین ببرد؛ چیزی که ما را قدرتمند کرده پایبندی به اسلام ناب است.

امام جمعه آبدان با بیان اینکه قدرتمندترین کشور اگر ایمان نداشته باشد پیروز نمی‌شود، خاطرنشان کرد: باید با برنامه‌ریزی قدرت خود را بیشتر کنیم؛ دشمن ایمان جوانان را مورد تهدید قرار داده است.

وی به برخی از مشکلات کشور اشاره کرد و با بیان اینکه مشکل اصلی مدیریت ضعیف داخلی است، افزود: رهبر برنامه اقتصاد مقاومتی را اعلام می کند اما عملیاتی نمی شود زیرا مسئولان اعتقاد ندارند.

حمیدی‌نژاد بیان کرد: این افراد حقوق‌هایی گزاف می‌گیرند و نیازی به اقتصاد مقاومتی ندارند؛ وقتی می توانیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم که مسئولان متدین‌ترین افراد باشند و اهل حرام خوری نباشند؛ افراد سالم باید مسئول باشند.

وی با تاکید بر اینکه تصور غلط کنار آمدن با آمریکا و حل کردن مشکلات یک توهم است، اضافه کرد: مسئله اصلی هویت نظام است؛ در موضوع هسته‌ای آنطور که می خواستند انجام دادیم ولی پس از آن دنبال موشک ها، حقوق بشر، شورای نگهبان و پس از آن رهبری هستند.

امام جمعه آبدان با اشاره به اینکه ما یک مورد نمی یابیم که رهبر انقلاب در این ۲۷ سال اشتباه کرده باشد، افزود: دو فکر در این مملکت وجود دارد، دولت فعلی می گوید مشکلات با همکاری آمریکا حل می شود و رهبری می فرماید مشکلات با اتکا به خدا حل می‌شود.

وی ادامه داد: برجام محاسن و معایبی داشته که محاسن محقق نشده و معایب آن بدقولی آمریکاست که عمل نمی کند. هزینه های زیادی داده شد که باید عبرت بگیریم و نگوییم با آمریکا مشکلات حل می شود.

حمیدی‌نژاد گفت: دشمن بداند اگر برجام را پاره کند ما آن را آتش می زنیم.اگر آتش روشن شد آمریکا خواهد سوخت؛ دشمن رجز خوانی می‌کند اما رهبر ما حقیقت را بیان می‌کنند. اگر امریکا برجام را پاره کند با آتشی که بر پا کرده خواهد سوخت. 

خبرنگار:رضا محمدی

[کد خبر:AJ16321]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب