آینه جم:امام جمعه آبدان گفت: عده ای در لباس روحانیت و مسئول به امام خامنه ای یورش می برند.

 به گزارش آینه جم: امام جمعه آبدان در خطبه های نماز جمعه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: اگر می خواهیم در آینده کشوری مستقل داشته باشیم  باید مسئولین مومن داشته باشیم

وی خاطر نشان کرد: برای اینکه به این نقطه برسیم چند نکته قابل توجه است: اول اینکه پیشرفت علم داشته باشیم، دوم اینکه دانشجو باید انقلابی باشد و هویت خود را مهم بداند .

حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه آبدان

حمیدی نژاد نسبت به اینکه بعضا اساتید دانشجویان را بیش از پیش به خارج از کشور ترغیب می کنند ابراز نگرانی کرد.

وی تاکید کرد: دانشجو باید انقلابی باشد و سیاست جزء دانشگاه است ولی متاسفانه عده ای در داخل دانشگاه ها هستند که نظام را به چالش می کشند.

وی افزود: امروزه متاسفانه افرادی در دانشگاه ها سخنرانی می کنند در حالی که بیشتر این افراد محکومان قضایی هستند .

امام جمعه ابدان به اهمیت فرهنگ اشاره کرد و گفت: کار اصلی در دانشگاه کار فرهنگی است و کارفرهنگی کنسرت ها و اردوهای مختلط نیست .

حمیدی نژاد افزود: اینکه من مخالف این کنسرت ها و اردوهای دانشجویی هستم دلیل بر خشک بودن ما نیست بلکه این کارها با اصل اهداف دانشگاه مغایرت دارد و جوانان انقلابی هم باید تلاش کنند و به کمک مسئولان دانشگاه را در دست بگیرند .

وی با بیان اینکه بعضی مدیران حقوق های نجومی می گیرند گفت: مدیری که این حقوق های کلان دریافت می کند و حقوق بیت المال را به نفع خود برده است بر خلاف ارزش هاست .

امام جمعه ابدان افزود : البته بیشتر مدیران پاک دست هستند ولی همین تعداد اندک هم باید دستشان از بیت المال قطع شود و متاسفانه در این جریان ها عده ای شریک دزد و رفیق قافله هستند .

وی در پایان به سخن امام خمینی خطاب به رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: در تمام دنیا بگردید یک نفر را مثل آقای خامنه ای پیدا نمی کنید ولی متاسفانه امروز عده ای در لباس روحانیت و مسئول به امام خامنه ای یورش می برند .

خبرنگار: رضا محمدی

 

[کد خبر:AJ16498]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب