آینه جم ، نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری استانی شدن حق آلایندگی را یکی از خواسته‌های به‌حق مردم بردخون می‌دانم و برای تحقق آن تلاش خواهم کرد.

به گزارش آینه جم ، سکینه الماسی صبح امروز در نشست بررسی مشکلات شهر بردخون با تقدیر از حمایت مردم و تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: خدمت به مردم را افتخار خود می‌دانم و برای توسعه کشور اسلامی به‌ویژه حوزه انتخابیه همه تلاش و همت خود را به کار می‌گیرم.

وی افزود: طرح‌ها و ایده‌های زیادی برای جبران عقب‌ماندگی‌ها و ایجاد مسیر پیشرفت در همه شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه دارم که پیگیری استانی شدن حق آلایندگی را یکی از خواسته‌های به‌حق مردم می‌دانم و برای تحقق آن تلاش خواهم کرد.

نماینده شهرستان‌های دیّر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در زمینه تأمین قیر جاده شهنیاء بردخون قول پیگیری داد و گفت: برای بررسی مشکلات منطقه به‌زودی در بردخون حضور خواهد یافت.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بردخون نیز با اشاره به وضعیت این شهر گفت: شهر بردخون با سابقه‌ای طولانی و درخشان به جایگاه واقعی خود نرسیده و نیازمند پشتیبانی مسؤولان و تلاش همگانی برای عمران و آبادانی آن است که شورای اسلامی پیگیر خواسته‌ها و مشکلات است.

احمد بحرانی افزود: مسائل و مشکلات شهر و شهرداری بردخون شامل مشکلات بهداشتی و درمانی و درمانگاه شهید بردستانی بردخون و کمبود دارو در درمانگاه، مشکل شبکه آب شهر و کمبود آب شرب و عدم توسعه شبکه در بعضی نقاط شهر، درخواست استقرار ادارات ثبت‌احوال، دادگاه، تأمین اجتماعی، بیان کمبودهای ورزشی و درخواست سالن اختصاصی ورزشی ویژه بانوان است.

وی افزود: پیگیری برای تکمیل جاده شهنیا به بردخون، مساعدت جهت تعریض محور (جاده) بردخون تا تقاطع بردخون کهنه، اصلاح قانون ارزش‌افزوده و آلایندگی برای حمایت از شهرداری‌های شهرهای کم‌جمعیت و کم‌درآمد، درخواست قانونی جهت الحاق شهرهای نفت و گاز خیز مثل بردخون جهت دریافت آلایندگی برای انجام امور زیربنایی، درخواست پیگیری تخصیص عوارض آلایندگی برای مبارزه با ریزگردها با احداث کمربند سبز اطراف شهر بردخون بخشی از خواسته‌ها است.

بحرانی با اشاره به لزوم فعال شدن جلسات شورای عالی استان‌ها با برگزاری جلسات با شوراهای شهرها و انتقال مشکلات، ادامه داد: پیگیری و راه‌اندازی نسل سوم (نوترینو) در شهر بردخون، تقسیم عادلانه عوارض ته لنجی بین شهرهای شهرستان با توجه به تعلق گمرک به مردم شهرستان دیر و رفع مشکلات اراضی شهروندان با محیط‌زیست از درخواست‌های شورا است.

در این نشست شهردار بردخون نیز به‌صورت کارشناسی دغدغه‌ها و مشکلات حوزه شهری و عمران شهری را بیان کرد و خواستار حمایت دولت از شهرداری‌های کوچک به‌ویژه بردخون شد.

IMG_۲۰۱۶۰۶۲۲_۰۰۱۸۰۷

IMG_۲۰۱۶۰۶۲۲_۰۰۱۷۵۲

IMG_۲۰۱۶۰۶۲۲_۰۰۱۷۳۸

IMG_۲۰۱۶۰۶۲۲_۰۰۱۶۰۱

IMG_۲۰۱۶۰۶۲۲_۰۰۱۶۵۹

[کد خبر:AJ16509]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+1 # داریوش مرحبا 1395-04-06 09:06
سرکار خانم شما اگه خیلی زرنگ تشریف دارید لطفا اول حق آلایندگی جم و عسلویه و کنگان رو بگیرید بعدا هم انشاء.. به فکر بردخون باشید. البته من اطلاع ندارم آلایندگی چقدر در بردخون تاثیر گذاشته ولی کاملا موافقم که بتوان به آنجا نیز حداکثر کمک ممکن را انجام داد اما در تعجبم چرا آنجا هایی که سالهاست در معرض شدید ترین آلودگی های نفتی و گازی قرار دارند برایشان کاری نمی شود و بانوی اعتدال به بردخونی ها قول می دهند امان از............. ........
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب