آینه جم: امام جمعه آبدان گفت: گفتن مشکلات و نیازهای مردم تخریب نیست بلکه انتقاد است تا راه درست شود و در راه انقلاب حرکت کنیم.

به گزارش  آینه جم:  حجت‌الاسلام محمد حمیدی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه آبدان اظهار داشت: آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس برای نابودی اسرائیل نام گذاری شد و به فرموده امام خمینی(ره)، «امروز همه جهان اسلام باید مسئله فلسطین را مسئله خود بداند».

محمد حمیدی نژاد

وی با بیان اینکه تا زمانی که این اسرائیل وجود دارد هیچ کشور اسلامی رشد نخواهد کرد، ادامه داد: اسرائیل با ترویج  لاابالی‌گری و ... نگاه‌ها را به‌جای قضیه فلسطین به سمت دیگری می‌برند.  

امام جمعه آبدان خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی با این اقدامات خود می‌خواهد به‌جای توجه به فلسطین با راه انداختن داعش و به جان هم انداختن مسلمانان موجودیت اسرایل را  تثبیت کند.

وی با بیان اینکه بلکه اسرائیل نقشه از نیل تا فرات در سر دارد، اضافه کرد: امام حاضر و امام راحل ما تاکیدات فراوانی دارند که مبادا به اسرائیل دست دوستی دهید و هیچ گاه از شما راضی نمی‌شود تا شما را نابود کند.

وی با اشاره به اینکه در سال ۸۸ تعدادی افراد خائن به خیابان‌ها آمدند و گفتند که ما کاری به فلسطین و اسرائیل نداریم؛ بیان کرد: اسراییل و دشمنان و خائنان بدانند که ما هیچ وقت از فلسطین دست بر نمی‌داریم.

حمیدی‌نژاد با اشاره به اینکه ششم تا ۱۲ تیرماه بنا به گفته رهبری به نام حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است، افزود: این نامگذاری بدین سبب است تا همه بدانند که  حقوق بشر آمریکایی با اصل حقوق بشر فرق دارد. آمریکا به قصد تسلط بر مردم و منابع این کشور با ایران اسلامی دشمنی آشکار دارد.

وی اضافه کرد: تحریم های فلج کننده، ترور هایی که در سال ۶۰ انجام دادند، حمله به هواپیمای مسافربری و... که یک فهرست بلند بالایی هست و همچنین حمایت از عربستان در یمن برای کشتار مردم و خیلی از مواردی که همگان می‌دانند از جمله این جنایات آمریکا است.

امام جمعه آبدان ادامه داد: متاسفانه عده‌ای در کشور می‌خواهند آمریکا را تطهیر کنند و رابطه آمریکا را عادی‌سازی کنند؛ می‌خواهند با رابطه با امریکا  مشکلات را حل کنند که این زنگ خطری است که امام راحل نیز فرمود مبادا دست دوستی بدهید. در همین قضیه برجام ببینید که ما تا چه اندازه عمل کردیم ولی آنها چه کار کردند در مقابل ما.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید به این توجه داشته باشند که با چه دولتی دارند دست دوستی می‌دهند و بدانند که این آمریکا هیچ گاه از دشمنی دست برنمی‌دارند تا نابود کنند.

حمیدی‌نژاد افزود: امام خامنه ای در دیدار شهدای حرم فرمودند که هر گاه کوتاه آمدیم، شکست خورده‌ایم. باید مسئولان انقلابی باشند؛ انقلابی یعنی کوتاه نیامدن.

وی گفت: به بنده می گویند شما داری دولت را تخریب می‌کنی؛ واقعا جای تاسف دارد که سخنان ما را تخریب می‌دانند نه انتقاد؛ شما در سخنان امام ما کمتر می‌بینید که انتقاد نکنند؛ پس این تخریب است؟! نه؛ آقایان این انتقاد است که باید گفت تا درست بشود.

امام جمعه آبدان بیان کرد: همین حقوق‌های نجومی مگر انتقاد نیست؟ همه حرف از این می زنند و علنی شد. رهبری هم فرمود که باید با شدت برخورد شود و رئیس‌جمهور هم عملی کرد و  چند نفری را برکنار کرد.

وی اضافه کرد: مردم هم باید فریاد بزنند و بگویند که حالا که اقتصاد مقاومتی علاج ماست و چرا از اقتصاد  مقاومتی حمایت نمی کنید؟ این تخریب نیست بلکه انتقاد است تا راه درست شود و در راه انقلاب حرکت کنیم.

حمیدی‌نژاد افزود: اینکه ما این حرف‌ها را می‌زنیم انتقاد است و کسانی که از دولت حمایت می کنند بدانند این که فقط از دولت حمایت کنیم، کورکورانه است و اصلا خوب نیست و باید هم خوبی ها را گفت هم نواقصات.

خبرنگار: رضا محمدی

[کد خبر:AJ16637]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب