آینه جم: امام جمعه آبدان به مشکلات آب در آبدان اشاره کرد و گفت: چند مشکل در این منطقه وجود دارد؛ فرسودگی و تقسیم‌بندی از جمله این مشکلات است. 

به گزارش آینه جم:  حجت‌الاسلام محمد حمیدی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه آبدان اظهار داشت: عفت و حجاب از مضوعات بسیار مهمی است که در دین اسلام تاکید ویژه‌ای بر آن شده است و در آیه ۵۹ سوره احزاب این موضوع اشاره شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از فواید حجاب به آرامش رسیدن خانواده و جامعه است، اضافه کرد: امنیت و تقویت بنیان خانواده از دیگر فواید حجاب است؛ فرد باحجاب در برابر افراد لاابالی مصون و محفوظ می‌ماند. متاسفانه امروز تجاوز بیداد می‌کند که یکی از دلایلش این است که خود زن پوشش کافی ندارد.

امام جمعه آبدان با بیان اینکه حجاب مربوط به زن می‌شود ولی عفاف مربوط به زن و مرد است که به معنای حفظ حریم‌ها است، افزود: امام علی در نهج البلاغه می فرماید «مجاهد در راه خدا پاداشش از آنی نیست که می تواند گناهی انجام بدهد ولی برای رضای خداوند انجام نمی دهد».

وی با بیان اینکه بی‌عفتی در جامعه امروزی ما مشاجرات و جدایی‌ها و گاهی به قتل می‌انجامد، اضافه کرد: دشمن امروزه راه‌های بی‌عفتی و بی‌حجابی را با ایجاد شبکه‌های اجتماعی فراهم کرد که متاسفانه تا حدودی نیز موفق بوده است. 

حمیدی‌نژاد با اشاره به بیانات رهبری در جمع دانشجویان، بیان کرد: اینکه می‌گویند شما نمی‌گذارید کشور به پیشرفت برسد، حرف های سطحی و غلط است. آمریکا در حال حاضر آمده و مسئولان را دو دسته کرده یکی در خط رهبری و برخی را در مقابل رهبری می‌داند که این نشات‌گرفته از منافع خود آمریکا است.

حقوق‌های نجومی خیانت به آرمان‌های انقلاب است

وی در ارتباط با سخنان رهبری در مورد حقوق‌های نجومی نیز گفت: مسئولان در ابتدا قبول نمی‌کردند که اینها فیش حقوقی هست ولی وقتی دیدند ملت و رهبری مصر هستند، خود رئیس جمهور محکم به میدان وارد شد که از برکات مطالبه‌گری مردم است.

امام جمعه آبدان با اشاره به اینکه حقوق‌های نجومی خیانت به آرمان‌های انقلاب است، تاکید کرد: اگر مسئولان ناظر نمی‌دانستند که وای به حالشان و اگر می‌دانستند که وای به حال آنها که این کارها را می‌پوشاندند.

وی به مشکلات آب در آبدان اشاره کرد و ادامه داد: چند مشکل در این منطقه وجود دارد؛ فرسودگی و تقسیم‌بندی از جمله این مشکلات است که باید راه‌کار مناسبی برای ان اندیشیده شود.

حمیدی‌نژاد با اشاره به اینکه بحث بخشداری آبدان هنوز بلاتکلیف مانده است، افزود: متاسفانه مردم آبدان هنوز سودی از بخش‌شدن را نبرده‌اند که انتظار می‌رود با آوردن ادارات که قول‌هایی هم داده‌اند  مردم را خوشحال کنند.

خبرنگار: رضا محمدی

[کد خبر:AJ16771]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب