آینه جم: عصر امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان تنگستان برگزار شد.

 
به گزارش «آینه جم»؛ فرماندار جدید تنگستان در این مراسم با بیان اینکه بهبود و توسعه متوازن در تمامی بخش‌ها از اهداف مهم فرمانداری است، اظهار داشت: حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و به ویژه اقتصادی و توسعه آن که در دوره‌های مختلف بنا به دلایل گوناگون مغفول واقع شده، بررسی خواهد شد و با برنامه‌ریزی از ظرفیت‌های این بخش‌ها استفاده خواهیم کرد.
 
عادل دهدشتی ادامه داد: از اعضای شورای اداری، مسوولان و فعالان تنگستان انتظار می‌رود در راستای اهداف توسعه دولت تدبیر و امید و در مسیر اعتلای نظام گام بردارند.
 
وی تاکید کرد: همدلی در سایه تدبیر، باعث توسعه شهرستان که همانا خواسته مردم تنگستان فارغ از هر جناح سیاسی است، خواهد شد و این مهم جز با اتحاد و یکرنگی و وحدت میسر نخواهد بود.
 
دهدشتی تاکید کرد: به عنوان سرباز نظام و ولایت و مجری سیاست‌های دولت تدبیر و امید در خدمت مردم تنگستان بوده و از مسوولان شهرستان، پرتلاش‌بودن و با برنامه‌بودن در به سرانجام رساندن تفکر مبتنی بر توسعه شهرستان را خواستارم.
 
وی ادامه داد: برای ارزیابی عملکرد در راستای توسعه شهرستان، با هیچ تفکر سیاسی تعارف نخواهیم داشت و مطمئن باشید تمام عملکرد اعضا و خدمت‌گزاران مردم در تنگستان ارزیابی و نظارت  شده و در صورت ضعیف بودن، برخورد خواهد شد. 
 
فرماندار تنگستان تصریح کرد: در راستای سیاست‌های توسعه‌ای استاندار بوشهر به ویژه در حوزه طرح آمایش سرزمین استان، با همفکری نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی کارگروهی را در شهرستان برای تهیه و تدوین سند چشم‌انداز و سند راهبردی آن تهیه و تدوین خواهیم کرد تا بتوانیم گام‌های موثری برای  توسعه این شهرستان برداریم.  
 
عادل دهدشتی متولد ١٣٦٢ بوده که سابقه معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان دشتستان را نیز در کارنامه خود دارد.
 
وی هم اکنون دبیر حزب اعتدال و توسعه در استان بوشهر است.
 
در جلسه شورای اداری شهرستان تنگستان که با حضور زرین فر معاون استاندار، شهریاری نماینده مردم تنگستان و دشتی در مجلس شورای اسلامی، موسوی مدیرکل سیاسی استانداری و برخی از فعالین سیاسی و اجتماعی برگزار شد، عادل دهدشتی به جای غلامرضا ترکزاده به عنوان فرماندار جدید این شهرستان تنگستان معارفه شد.
 
در پایان این مراسم از زحمات ترک‌زاده تقدیر به عمل آمده و سکان هدایت فرمانداری به عادل دهدشتی جوان رسید.
 

01  03 04 05 06   09 10   13 14    18 19 20 21 22 23  25  28 29 31   34 35 36

[کد خبر:AJ16802]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب