آینه جم  - زهره عرب: انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر برازجان به دلیل دو دستگی و اختلاف نظر بین دو گروه از اعضاء همچنان برگزار نشده است.

به گزارش آینه جم به نقل از اتحاد خبر؛ هفتمین جلسه انتخاب هیئت رییسه شورای شهر برازجان بدلیل غیبت چهار نفر از اعضا به حد نصاب نرسیده و بدون نتیجه پایان یافت.

طبق شنیده های ما شورای شهر برازجان به دو گروه 4 و 5 نفره تقسیم شده و این دو گروه در اختلاف با همدیگر هستند.
گروه 4 نفره ادعا دارند 5 نفر دیگر در جلسات خانگی و بیرون از محیط شورا گزینه های خود برای رئیس و نائب رئیس و دیگر اعضا هیات رئیسه را انتخاب کرده اند و حضور 4 نفر دیگر را تنها برای رسمیت بخشیدن به جلسه می خواهند.


با توجه به اینکه این افراد نمایندگان مردم در شورا و منتخب مردم هستند انتظاری بیش از این از آنها وجود دارد. انتظار مردم از هر دو گروه 4 و 5 نفره این است که دست از عملکرد اشتباه خود برداشته و بیشتر از اختلافات و دودستگی ها به فکر شهر و شهروندان باشند.

در این برهه که مشکلات فراوان شهری در برازجان وجود دارد تا جایی که دچار رکود در توسعه شهر و برخی جاها توسعه معکوس هستیم، اختلافات اعضای شورای شهر دور از انتظار و به گونه ای بی احترامی به عموم مردم برازجان است.

شهروندانی که اعضای شورا را حلال مشکلات می دانند به عینه می بینند که شورا در مسائلی مثل انتخاب هیئت رئیسه که از بدیهی ترین مسائل موجود در شورا است و یا انتخاب و تعامل با شهردار انتخابی خود موفق نیستند. شهر محرومی که بدلیل انتخاب های پی درپی و اشتباه در معرض بیشترین و بدترین آسیب هاست.

[کد خبر:AJ18054]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب