آينه جم؛ نمابنده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس در نامه‌ای به وزیر نفت، با اشاره به آلایندگی شدید حاصل از خروج دود سیاه از مشعل‌ها در عسلویه و ایجاد بحران زیست محیطی، این اتفاق را نکته تاریک در عملکرد مجموعه وزارت نفت در عسلویه دانست.

به گزارش آينه جم، سکینه الماسی در این نامه که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرنگار آينه جم قرار گرفته آورده است: اتفاق پیش آمده علاوه بر آسیب رسیدن جدی به سرمایه‌های ملی موجی از نگرانی و التهاب نیز در میان مردم بومی منطقه، کارکنان و کارگران شریف ایجاد کرده است.

وی در نامه خود منابع انسانی و منابع طبیعی را مکمل توسعه تاسیسات صنعتی در پارس جنوبی دانست و خطاب به وزیر نفت گفت: چگونه است در پایتخت انرژی ایران مهار یک آلایندگی که در ابتدای امر مسئله‌ای پیچیده نبود همه ناتوان هستیم به گونه‌ای که چهار روز است التهاب و نگرانی مردم منطقه را رها نمی‌کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در این نامه نگرانی شدید خود را از وضعیت پیش آمده ابراز داشته است و خواستار بررسی دقیق حادثه و ارایه گزارش آن به کمیسیون انرژی مجلس و مردم منطقه توسط وزیر نفت شده است.

الماسی تاکید کرده است آسیب به محیط زیست، آسیب به زندگی همه ساکنان ومجاورین تاسیسات صنعتی در عسلویه است ودر نهایت همه متضرر خواهند شد.

[کد خبر:AJ18106]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # جبار ابریشمی 1395-06-28 09:42
ای کاش فقط همین یک نقطه تاریک بود. حالا کجاش رو دیدید سرکار خانم و بانوی اعتدال؟؟؟؟؟!!!! !!!!!!!!! دهها و صدها نقطه تاریک دیگر هم وجود داشته و دارد و شوربختانه خواهد داشت و سالهاست که جسم و جان و ریه و روان مردم را به شدت آزار داده اند. سوخت و دود مرض و سرطانش مال ما وپول و حالش مال دیگران. اینهم عدالت از نوع تدبیر و امید!!!!!!!!! ببخشید در این نزدیک به چهار سال چه چیزی عوض شد؟ چه گلی به سر بومیان زدند؟ چقدر آلودگی کم شد؟ چه میزان بیکاری کاهش یافت؟ چقدر بهداشت و درمان و آموزش ارتقاءیافت؟ و هزاران چقدر واما و اگر و چراهای دیگر؟؟؟؟؟؟؟؟!!! !!!!!!!!!!!!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب