http://ayenejam.ir/images/dehghan/akhondi1243.jpg

آینه جم؛ عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید خود از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنان پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار آینه جم در نمایشگاه مطبوعات؛ وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال خبرنگار آینه جم پیرامون ، پروژه راه آهن بوشهر به شیراز در چه وضعیتی قرار دارد با پاسخ عجیب پیشرفت 60 درصدی این پروژه توسط وزیر مواجه شد.

آخوندی با بیان اینکه پروژه خط راه آهن استان فارس به بوشهر 60 درصد زیر بار می باشد گفت: این پروژه با پیشرفت خوبی در حال اتمام می باشد و 60 درصد از آن زیر بار است.

این پاسخ آقای وزیر با واکنش خبرنگار آینه جم مواجه شد اما آخوندی، به هیچ عنوان قبول نکرد که این پروژه در حد کاغذ است و اصلا پیشرفتی نداشته است و مردم هم چنان منتظر خبری از شروع به کار این پروژه هستند.

ساخت مسیر راه آهن بوشهر به شیراز رها شده است

 به گزارش آینه جم؛ استان بوشهر دارای بنادر مهمی از جمله عسلویه، بوشهر و گناوه است که اتصال این استان به شبکه ریلی کشور می‌تواند تحول بزرگی در توسعه ارتباطات مرکز کشور با بنادر و مراکز صادرات و واردات ایجاد کند.

با وجود آغاز عملیات اجرای، بخشی از مسیر راه‌آهن بوشهر - شیراز، چند سالی است که این مسیر رها شده و هیچ تلاشی برای تکمیل و ادامه مسیر انجام نمی‌شود.

هرچند بخش کوتاهی از این مسیر در دولت های قبل ساخته شد ولی این مسیر و ریل‌ها رها شد و چند سالی است که مسئولان فقط می‌توانند برای ادامه اجرای آن، ابراز امیدواری کنند!.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر نیز اخیرا از اولویت دار بودن پروژه راه‌آهن بوشهر خبر داد و گفته: با توجه به نشست‌هایی که انجام شده راه‌آهن بوشهر هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است.

فرزاد رستمی گفته با تعدادی از سرمایه‌گذاران خارجی از جمله کره‌ای‌ها، ترک‌ها و چینی‌ها مذاکره شده که هنوز به آنچه می‌خواهیم نرسیده‌ایم.

خبرنگار: ابوالفضل دهقان

[کد خبر:AJ19012]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+1 # بهلول 1395-08-23 12:04
اینکه واسه تدبیر و امید چیزی نسیت. خدارو شکر از دهنش درنرفت که بگه ما برای رفتن به آنسوی مرزها اقیانوس اطلس رو آسفالت کردیم. چون اگه گفته بود اصلا دیگه کوتاه نمی یومد. همانطور که 8هزار ملیارد تومن میشه معوقه همانطور هم راه آهنی که وجود خارجی نداره اینقدر پیشرفت فیزیکی می کنه. کلید رو دستکم نگبر برادر من
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب