12.jpg

آینه جم: همزمان با راه اندازی خط تولید اتیلن گلایکول شرکت پتروشیمی مروارید در دی ماه 1394، صادرات بیش از 250 هزار تن محصول تا به امروز صورت گرفته است.

به گزارش آینه جم؛همزمان با تولید محصول از کارخانه MEG در دی ماه سال 1394، بیش از یکصد متقاضی درخواست خرید محصولات شرکت پتروشیمی مروارید را داشته  و تاکنون تعداد 18 کشتی برای بارگیری محصولات صادراتی شرکت پتروشیمی مروارید در اسکله بندری پارس پهلو گرفته اند که این مهم صادرات موفقیت آمیز بیش از 250 هزار تن مونو اتیلن گلایکول به کشورهای چین و هند با ارزش تقریبی 145 میلیون دلار ارز آوری به همراه رضایت مشتریان را در بر داشته است.
لازم به ذکر است شرکت پتروشیمی مروارید به عنوان بزرگترین تولید کننده  مونو اتیلن گلایکول در کشور، همواره از صنایع پایین دستی پشتیبانی کرده و در راستای حمایت همه جانبه از تولید داخلی، با آمادگی کامل، با شرکت های داخلی همکاری می نماید. در همین راستا این شرکت ارائه محصولات با کیفیت و حمایت از خریداران محترم را در دستور کار قرار داده است. تولید محصولی منطبق با استانداردهای جهانی و صادرات آن به کشورهای دیگر در جهت ارزآوری هرچه بیشتر و افزایش صادرات غیر نفتی کشور از اهداف اصلی این شرکت بوده که با اتکا به خداوند متعال و تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت پتروشیمی مروارید، امروز محقق شده است.

[کد خبر:AJ19428]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب