آینه جم،فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه به تشریح فوت معتادان کارتن خواب در عسلویه پرداخت و گفت: علت هیچ یک از این مرگ‌ها قتل یا مسائل امنیتی نبوده است.

به گزارش آینه جم، سرهنگ سهام صالحی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی هفته جاری دو جسد در حاشیه شهر پیدا شده که هیچ کدام از آنها قتل یا موضوع امنیتی نبوده است.

وی اضافه کرد: افراد متوفی، معتادان کارتن خواب و تزریقی هستند که برابر اعلام مراجع مسئول این افراد به دلیل اعتیاد به مواد مخدر، گرمای شدید هوا، سوء تغذیه و سایر عوارض مرتبط فوت کرده‌اند.

صالحی بیان کرد: پلیس از همه توان و ظرفیت موجود برای جمع آوری معتادان استفاده کرده، ولی معتاد مجرم نیست بلکه بیمار است و لازم است که ادارات و سازمان های متولی امر به وظایف قانونی خود در خصوص این بیماران عمل کنند تا زمینه و مسیر مناسب برای جمع آوری ، احیاء و برگرداندن این افراد به جامعه فراهم شود.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: چنانچه توان نگهداری معتادان فراهم شود پلیس آمادگی دارد تمام این افراد را جمع آوری و تحویل کند.

وی افزود: طی چند روز اخیر مطلبی در فضای تحت عنواین مختلف به منظور تشویش اذعان عمومی در این رابطه  مطرح شده است که  پلیس ضمن رد این مطالب از مردم درخواست می کند اخبار را از منابع رسمی و قابل اعتماد دنبال کنند و از دامن زدن به مسائل حاشیه‌ای خودداری کنند و افکار عمومی را دچار اضطراب نکنند.

[کد خبر:AJ22527]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب