«آینه جم» اتفاقات پیش آمده استانداری بوشهر را به سوی اداره به شکل سرپرستی پیش می برد.

به گزارش«آینه جم» در پی قطعی شدن جابجایی مصطفی سالاری استاندار بوشهر از یک سو و ساز ناکوک مجمع نمایندگان استان برای معرفی گزینه های پیشنهادی به وزارت کشور، احتمالا «عبدالکریم گراوند» معاون سیاسی امنیتی استانداری به عنوان سرپرست استانداری بوشهر منصوب می شود.

گراوند اصالتا ایلامی و شاغل در وزارت کشور بوده که سال 94 به عنوان معاونت استانداری معرفی گردید.

از مجمع نمایندگان استان هم خبر می رسد پس از لغو چندباره جلسات شان، دوشنبه شب جلسه دو ساعته ای در تهران برگزار شده، اما تنها نتیجه آن مطرح کردن قریب 10 گزینه غیربومی بوده و مقرر شده هرکدام از نمایندگان با آنها دیدارهایی داشته باشند!

شیوه ای که بعید است به نتیجه مشخصی برسد و وزارت کشور نیز به سمت و سوی معرفی سرپرست برای استانداری پیش می رود.

سرپرستی که گفته می شود یکی از گزینه های مورد حمایت مصطفی سالاری بوده و با اتفاقات پیش رو، ارتقای وی به استانداری محتمل است.

امروز هم خدری نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مصاحبه با رسانه ها گفته: در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت، سالاری به استانداری گیلان و تبادار به استانداری فارس معرفی می شود، از این رو چون وزارت کشور هنوز به گزینه قطعی درباره بوشهر نرسیده، احتمالا به صورت معاون سیاسی امنیتی سرپرست می شود.

گفتنی است تبادار که استاندار بوشهر در دولت اصلاحات بود، سابقه معاونت عمرانی استانداری فارس در دوره انصاری لاری (دولت اصلاحات) را در کارنامه دارد و گزینه مورد اجماع مجمع نمایندگان فارس برای استانداری بود.

[کد خبر:AJ22883]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب