" آينه جم" مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: افزایش ۱۲ برابری پنهای باند اینترنت در استان بوشهر و مصرف ۱۶ برای آن سبب ایجاد کسب و کار در حوزه تکنولوژی برتر و فناوری اطلاعات در این استان شده است.

به گزارش " آينه جم"؛ علی سملیان در گفتگو با تسنیم از افزایش خدمات اینترنتی در استان بوشهر خبرداد و اظهار داشت: اکنون کاربران اینترنت در استان بوشهر به 625 هزار نفر رسیده  که در بین استان‌های دیگر رکوردار و در رتبه سومی کشور قرار دارد.

وی با بیان اینکه اتصال خانوار این استان به اینترنت پرسرعت افزایش یافته است خاطر نشان کرد: در راستای ایجاد بستر اینترنت WIFIدر اماکن عمومی، زیرساخت رایگان سرویس اینترنت بی سیم رایگان در شهر بوشهر فراهم شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر از افزایش پهنای باند اینترنت در استان بوشهر خبرداد و افزود:  افزایش 12 برابری پنهای باند اینترنت در استان بوشهر و مصرف 16 برای آن سبب ایجاد فضای کسب و کار در حوزه تکنولوژی برتر و فناوری اطلاعات در این استان شده است.

سملیان بیان کرد: تلاش می‌شود به هر میزانی که علاقه‌مندان در زمینه کسب و کار و اشتغال در عرصه تکنولوژی اینترنتی استقبال کنند پهنای باند اینترنت استان بوشهر افزایش یابد.

وی، با اشاره به اینکه 240 روستای استان بوشهر به امکانات و وسائل اینترنت پرسرعت مجهز می‌شود تصریح کرد: تا پایان امسال یکی از اپراتور شبکه تلفن همراه با اجرای پروژه تدوین شده 240 روستای استان بوشهر را تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار می‌دهند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر افزود: این طرح در راستای عدالت محوری، توسعه اینترنت در روستاها و توسعه بستر خدمات تکنولوژی فناوری اطلاعات اجرا می‌شود.

[کد خبر:AJ23891]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب