https://media.mehrnews.com/d/2018/04/24/4/2766688.jpg?ts=1524562293798آینه جم: سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دبیر کمیسیون کارگری استان بوشهر گفت: مطالبات جامعه کارگری استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش آینه جم:عادل دهدشتی صبح شنبه در نشست با هیئت اجرایی تشکیلات خانه کارگر استان بوشهر ضمن  تبریک روز جهانی کارگر به کارگران زحمت‌کش استان اظهار داشت: کارگران موتور محرکه اقتصاد ملی و تولید کالای ایرانی هستند.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال حمایت از تولیدات ایرانی گفت: برای تولید کالای باکیفیت ایرانی و تحقق منویات مقام معظم رهبری نیازمند توجه بیشتر به  مسائل و مشکلات کارگران هستیم.

دبیر کمیسیون کارگری استان بوشهر با اشاره به ظرفیت خانه کارگر در ساماندهی به مسائل کارگری اظهار داشت: خانه کارگر در استان با عضویت بیش از شش هزار کارگر ظرفیت قابل توجهی برای ایفا کردن نقش واسط میان کارگران و دولت دارد.

وی ادامه داد: خانه کارگر با ظرفیت و قابلیتی که دارد می‌تواند در ارائه خدمات به کارگران در جنبه‌های مختلف نمود و ظهور بیشتری داشته باشد.

دبیر کمیسیون کارگری استان بوشهر ضمن یادآوری کارویژه‌های اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری بیان داشت: یکی از کارویژه های مهم اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری پیگیری و رصد مسائل کارگری است که برگزاری منظم کمیسیون کارگری استان یکی از مکانیسم‌های پیگیری و اخذ تصمیم در خصوص مسائل کارگری است.

وی با اشاره به تلاش های گسترده برای پرداخت معوقات کارگری در منطقه انرژی پارس و شهرداری‌ها در سال گذشته افزود: خوشبختانه با تاکید استاندار بوشهر و تلاش فرمانداران پرتلاش و همکاری عوامل ذی‌ربط، حقوق کارگران زحمتکش و شریف پارس دو و شهرداری‌ها پرداخت شد.

دهدشتی گفت: پارس جنوبی با بیش از ۵۸ هزار نیروی کار یکی از مراکز مهم و استراتژیک کشور در حوزه کارگری است و بر همین اساس اهتمام بیشتر وزارت نفت و  شرکت های مادر به مسئولیت های اجتماعی خود می تواند مشکلات کارگران و محیط زیست را کاهش دهد و از نارضایتی‌ها بکاهد.

[کد خبر:AJ24571]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب