شهردار بوشهر گفت: بخش نخست بوستان لیان بوشهر با اعتباری معادل ۸۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی عملیاتی شده است.

به گزارش «آینه جم»؛ سید نورالدین امیری در بازدید استاندار بوشهر از روند ساخت بوستان لیان این شهر افزود: در بخش نخست این بوستان، مواردی از جمله اجرای ۹ هزار مترمربع واش بتن و ۶ هزارمترمربع فضای سبز، تامین آب و ساخت مخزن ۲۰۰ مترمکعبی، نیمکت، آلاچیق، سرویس بهداشتی، حمام و محوطه بازی کودکان پیش بینی شده است.

وی همچنین با اشاره به شرایط و موقعیت بوستان لیان که در کنار ساحل واقع شده و اختلاف سطح ساحل با سازه‌های آن، بیان کرد: مشاور این طرح، دو راهکار پیشنهاد داده که پس از بررسی و تصویب، موج شکن یا دیواره ساخته می‌شود تا از سقوط احتمالی شهروندان به دریا و تخریب سازه‌ها جلوگیری شود.

شهردار بوشهر نظارت مستقیم و پیگیرانه و بازدید‌های مستمر مسئولان استان و شهرستان از طرح‌های عمران شهری را موجب دلگرمی کارکنان مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: این امر می‌تواند علاوه بر افزایش دقت و کیفیت در اجرای طرح‌ها، زمینه ساز تسریع در روند تکمیل آن‌ها باشد.

استاندار بوشهر نیز، طرح‌هایی مانند بوستان لیان را از خواسته‌های بحق مردم خواند و به پیمانکار اطمینان داد دغدغه‌ای نداشته باشد و با تمام توان خود و با سرعت و کیفیت لازم طرح را به پیش ببرد.

عبدالکریم گراوند با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور، یادآور شد: اجرای چنین طرح‌هایی می‌تواند در ایجاد نشاط اجتماعی و سرزندگی و امید تاثیرگذار باشد و آمادگی داریم با تخصیص اعتبار لازم، ضمن افزایش طرح‌های عمرانی و پیشرفت و توسعه شهر، از شهرداری بندر بوشهر حمایت کنیم.

در بازدید از روند ساخت بوستان لیان، که معاون امور عمرانی استاندار بوشهر، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و فرماندار بوشهر نیز حضور داشتند، بر شتاب بیشتر در اجرای باکیفیت طرح طبق برنامه زمانبندی و حل موانع احتمالی تاکید شد.

[کد خبر:AJ29003]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب