آینه جم: متن بیانیه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان بوشهر که با رای اکثریت آرا احزاب اصلاح طلب استان  تصویب شده بشرح ذیل می باشد.

به نام خدا


ملت شریف و محترم استان بوشهر


 ضمن گرامیداشت دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی . همانطوریکه مستحضریدجمهوری اسلامی براساس دو رکن رکین جمهوریت و اسلامیت شکل گرفته است . این دو اصل ، پایه و اساس حفظ و تداوم انقلاب اسلامی است . جمهوری اسلامی بدون حضور همه جانبه و خواست عموم مردم در  حق تعیین سرنوشت خویش به استقلال  و توسعه همه جانبه نخواهد رسید و منافع ملی و امنیت کشور عزیزمان در گرو حضور آحاد جامعه در انتخابات  و انتخاب نمایندگان واقعی خودبرای حفظ وتداوم راهی است که با شعار استقلال ،آزادی و جمهوری اسلامی ، خود انتخاب کردند . مبرهن و آشکار است که تضعیف هر کدام از این دو رکن اساسی ما را از اهداف انقلاب دور خواهد کرد .


اکنون در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان خانه ملت در فرایند بررسی ها و رسیدگی به صلاحیت نامزدهای انتخاباتی ،اصلاح طلبان که بخش عمده ای از جامعه آماری ایران را به خود اختصاص داده اند کاندیداهایشان از سوی هیئت های نظارت و شورای محترم نگهبان رد صلاحیت شده اند و این مهم باعث یاس و سرخوردگی هواداران این طیف فکری برای حضور پرشور در انتخابات پیش رو   شده است و زمینه رقابت برای انتخاب نمایندگان واقعی از آنها سلب شده وعملا رقابتی  برای آنها باقی نمانده است . لذا شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان بوشهر لیستی برای ارائه کاندیداهای حوزه های انتخاباتی نخواهد داشت تا مردم فهیم و آگاه استان به تشخیص خودشان عمل نمایند و به هرکسی خواستند رای دهند . قابل ذکر است احزاب و گروه ها در شهرستان ها ی تابعه مختارند به هر نحو صلاح می دانند مستقلا عمل نمایند .


والسلام علیکم و رحمته الله و برکاه
شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان بوشهر هیجدهم بهمن ماه یکهزار و سیصدو نودو هشت

[کد خبر:AJ31417]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب