مسئول بسیج هنرمندان استان گفت: با انتشار این فراخوان و اعلام جزئیات جشنواره فیلم کوتاه بسیج ، هنرمندان بسیجی و سایر علاقمندان می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

به گزارش آینه جم؛ به نقل از سیرنگ، مصطفی مردانی اظهار داشت : جشنواره فیلم کوتاه بسیج در استان بوشهر در چهار رشته خواهد شد .

وی با بیان اینکه جشنواره فیلم بسیج در چهار بخش مستند، فیلم کوتاه و مستند داستانی و  انیمیشن برگزار می‌شود، افزود : هنرمندان فیلم ساز بسیجی و سایر هنرمندان و هنردوستان تا شهریور ماه  جاری با رعایت نکات و شرایط مطرح شده آثار خود را به دبیر خانه استانی جشنواره فیلم کوتاه بسیج ارسال کنند .

مسئول بسیج هنرمندان استان بوشهر با اشاره به شرط نو آوری و خلاقیت در بررسی و ارزیابی  آثار گفت : علاقمندان می توانند برای دریافت فرم شرکت در  جشنواره به سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر مراجعه و حداکثر تا اول مرداد ماه نسبت به ارسال آثار خود اقدام نمایند.

مسئول بسیج هنرمندان استان بوشهر تصریح کرد : هنرمندان متقاضی شرکت در رشته های فیلم کوتاه و فیلم نامه نویسی نیز به مانند سایر بخش های  باید  آثار خود را حداکثر تا اول مرداد ماه ارائه دهند.

مردانی در پایان خاطر نشان کرد : آثار دریافتی جشنواره استانی فیلم کوتاه بسیج در استان بوشهر تا پایان شهریور ماه مورد ارزیابی و داوری قرار گرفته و منتخبین در هفته دفاع مقدس معرفی و تجلیل می شوند .

شایان ذکر است علاقمندان برای ارسال آثار یا اطلاع از جزئیات این جشنواره می توانند با شماره 33564807-077 تماس حاصل نموده یا به نشانی بوشهر ، خیابان جانبازان (بیسیم) نبش کوچه لاله 23 ، ساختمان بنیاد مسکن شهرستان بوشهر ، طبقه 4 واحد 115 مراجعه کنند .

اعلام فراخوان چهارمین جشنواره فیلم کوتاه بسیج در استان بوشهر

اعلام فراخوان چهارمین جشنواره فیلم کوتاه بسیج در استان بوشهر

 

[کد خبر:AJ4338]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب