1111h.jpg

آینه جم- امروز آخرین فرصت تبلیغات نامزدهای مجلس دوازدهم می باشد و از 8 صبح فردا دیگر نباید خبری از فعالیت رسمی کاندیداها و ستادهای آنها باشد؛ اما دو روز مانده به انتخابات، برآوردها از فضای سیاسی استان چه می گوید؟
در حوزه دشتی و تنگستان هم اگرچه نارضایتی از بی عملی نماینده فعلی خصوصا در شهرستان دشتی بالاست و بسیاری معتقدند طی چهارسال گذشته صدایی از این حوزه در مجلس به گوش نرسیده، اما واقعیت این است که تکثر کاندیداها در شهرستان دشتی و نبود چهره ای قدر و همه شمول در میان آنها، احتمال اینکه مجددا نماینده این حوزه از تنگستان باشد را افزایش می دهد.
شاید اگر چهره هایی نظیر سید کمال الدین شهریاری نماینده سه دوره مجلس در سفر اخیرش به دشتی به اعلام حمایت از کاندیدای نزدیک به خود می پرداخت، می شد انتظار داشت چالشی پیش پای نماینده فعلی رقم بخورد، اما وی ترجیح داد بدون اعلام نظر صریح، به تهران برگردد.
در این حوزه، غلامحسین زارعی (آخرین مدیرکل میراث فرهنگی در دولت احمدی نژاد و کاندیدای چند دوره حوزه بندر لنگه به دلیل سابقه فرمانداری در این شهرستان) گزینه اول در دشتی محسوب می شود. پس از وی نظیر صادق بارانی (قاضی دادگستری تنگستان و معاون سابق دادستان دشتی)، سهراب انبارکی (معاون سابق سپاه استان) و عبدالحسن بهرامی (معاون سابق پارک علم و فناوری و مسئول پیگیری های نماینده مجلس در دوره شهریاری) چهره هایی هستند که اقبال بیشتری را همراه خود می بییند.
[کد خبر:AJ44848]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب