IMG-20240210-WA0004.jpg

 
مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس در پیامی، همکاران خود در صنعت پتروشیمی را به حضور گسترده پای صندوق های رای در روز جمعه، ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ دعوت کرد.
در پیام مهندس سیاوش میرحاجی مغانجوقی، آمده است: 
بسم الله الرحمن الرحیم
نظام جمهوری اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی بنیان گذاشته شده و انتخابات اصلی ترین رکن مردم سالاری است. 
طی ۴۵ سال گذشته کشورمان شاهد برگزاری دهها انتخابات متعدد بوده و مردمان ایران زمین باآگاهی، شعور، بصیرت و شور، با حضور گسترده در پای صندوق های رای، پایبندی به نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشیده اند.
گرچه دشمنان ایران اسلامی در یکایک این انتخابات تلاش نموده اند با انواع ترفندها و توطئه ها، مانع از حضور حداکثری مردم در انتخابات گردند ولی ملت بیدار، همیشه در صحنه و بابصیرت کشورمان با حضور گسترده و مشارکت بالای خود، ضمن خنثی نمودن نقشه های شوم آنان، موجبات سربلندی نظام اسلامی در صحنه های بین المللی را فراهم نموده اند.
درخصوص انتخابات روز جمعه ۱۱ اسفندماه نیز، دشمنان، نا اهلان و نامحرمان انقلاب مدت هاست برای کاهش مشارکت حداکثری مردم عزیزمان برنامه ریزی و اقدام نموده اند و به درستی درک کرده اند که تک تک رای های این انتخابات، همچون تیرهای شلیک شده ممتد قلب دشمنان ایران زمین را هدف قرارداده و ایران قوی و توانمند، بزرگترین مانع تحقق اهداف و برنامه های خبیثانه و پلید آنها در منطقه و جهان می باشد.
 رهبر معظم انقلاب نیز طی بیاناتی، انتخابات را پایه تحول و راه حل مشکلات کشور دانسته و تاکید فرمودند در صورتی که مشارکت ضعیف باشد مجلسی ضعیف تشکیل می شود.
ضمن تبریک فرارسیدن این جشن بی بدیل اقتدار ملی، اینجانب، همکاران و خانواده معظم پتروشیمی پارس، روز جمعه ۱۱ اسفند ماه، برای انتخاب افراد اصلح از میان نامزدهای محترم انتخابات مجلس شورای اسلامی و نامزدهای محترم مجلس خبرگان رهبری ، حضوری پرشور و شعور و فعالانه خواهیم داشت.
سیاوش میرحاجی
مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس
 
 
 
 
[کد خبر:AJ44861]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب