اینه جم - مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: کلیه خودروهای ضبط شده به نفع دولت در سال گذشته توسط اموال تملیکی تعیین تکلیف و در مزایده های سازمان مطرح شدند.

به گزارش آینه جم ؛  سید علی عسکری روز دوشنبه در بازدید از انبارهای اموال تملیکی استان بوشهر اظهار کرد: با تلاش های انجام گرفته در حال حاظر چند خودروی باقیمانده و همچنین موتورسیکلت های در اختیار این اداره کل در انبارهای مسقف تا زمان تعیین تکلیف نگهداری می شوند.

وی افزود: بخش سردخانه ای انبار مرکزی این اداره کل جهت نگهداری کالاهای سریع الفساد در آینده ای نزدیک ایجاد می شود.

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر تصریح کرد: کالاهای جدید ورودی به انبارهای سازمان با همکاری دستگاه قضا در کمترین زمان ممکن تعیین تکلیف می شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این دیدار با تاکید بر نحوه مطلوب نگهداری خودروها و موتورسیکلت‌ها گفت: برای جلوگیری از فرسایش و صیانت از اموال عمومی این خودروها باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

مهدی مهرانگیز افزود: تعیین تکلیف اموال تملیکی در انبارها، نحوه نگهداری و روند تعیین تکلیف کالاها و بررسی این قبیل پرونده‌ها در اولویت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با هدف جلوگیری از تضییع حق مردم و بیت المال باید در روند ترخیص و تعیین تکلیف این کالاها تسریع شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر یادآور شد: شرایط آب و هوایی استان، زمینه ساز فساد موادغذایی و بهداشتی می شود که نیاز است این قبیل کالاها که در انبارهای سازمان اموال تملیکی وجود دارند در اولویت تعیین تکلیف قرار گیرد.

[کد خبر:AJ45454]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب