0000000000100768.jpeg

 

آینه جم-حضور زاگرس به عنوان غول متانول جهان، وزنی به بزرگی امید به فردای روشن تر را به هر نمایشگاهی می دهد؛ برنامه ریزی دقیق و منظم برای عرضه محصول، پای شرکت های بزرگ و کوچک ایران و جهان را به غرفه‌ی این شرکت باز می کند.
به گزارش آینه  جم  بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران ، امروز با حضور حدود ۲ هزار شرکت تولیدی آغاز به کار کرد.
شرکت پتروشیمی زاگرس، به عنوان بزرگترین متانول ساز جهان، پای ثابت عرضه و معرفی محصولاتی است که نقشی بی بدیل در ارزآوری و پایداری اقتصاد ایران، ایفا می کند.
حضور زاگرس به عنوان غول متانول جهان، وزنی به بزرگی امید به فردای روشن تر را به هر نمایشگاهی می دهد؛ برنامه ریزی دقیق و منظم برای عرضه محصول، پای شرکت های بزرگ و کوچک ایران و جهان را به غرفه‌ی این شرکت باز می کند.
متانول ساز بزرگ جهان که با تولید ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تن متانول در زمره ۵ متانول ساز بزرگ دنیاست حالا برای رسیدن به صدر جدول، فقط چند قدم فاصله دارد؛ قدم هایی که شاید از رهگذر معرفی و عرضه بین المللی فراهم شود درست مانند همین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران…
[کد خبر:AJ45656]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب