آینه جم:برخلاف ادعای عوامل برنامه شب یلدای شبکه یک سیما، مجری برنامه 90 از اظهارات تند ضیا بی خبر بوده است.

پشت پرده حمله تند علی ضیا به عادل فردوسی پور

علی ضیا و عادل فردوسی پور

به گزارش آینه جم:«فکر کردیم که چه مهمون هایی دعوت کنیم برای این برنامه؛ بالاخره شبکه یک و ملی است و خیلی مهم است. گفتیم مهمون سیاسی دعوت کنیم. گفتند رفته اند 90! گفتیم آخه 90، فوتبال، سیاسی، چه ربطی داره؟ گفتند شما تا حالا نشنیده اید کمیسیون اصل نود! گفتیم مهمون های فرهنگی بیاد، گفتند همه رفته اند 90، آخه باشگاه فرهنگی ورزشی داریم دیگه. بعد کار رسید به اینکه مهمون سینمایی دعوت کنیم، گفتند اتفاقا اون هم رفته 90. دیگه گفتم شاعر دعوت می کنیم. شاعر که دیگه ربطی به فوتبال نداره. فردوسی پور هستم. شاعر باید توی برنامه من بیاد...»
 
این مطایبه - کنایه علی ضیا ست که حدود نیم ساعت قبل از برنامه 90، روی آنتن شبکه یک رفت اما کبریت این انبار باروت "با هدف پخش نشدن آیتم گفتگو با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران" از جای دیگری روشن شد. آتشی که تا الان هم ادامه دارد و حتما 90 این هفته را هم تحت تاثیر قرار خواهد داد.
 
لحظاتی پس از اعلام رسمی پخش نشدن مصاحبه محمدجواد ظریف و قبل از پخش 90، ضیا بی سر و صدا به تلویزیون باز می گردد، برنامه شب یلدای شبکه یک را به عهده می گیرد و همان جملات ابتدای متن را می گوید.
 
طبیعی است که بازگشت مجری محبوب به قاب تلویزیون مخاطبان بسیاری را برای این برنامه دست و پا می کند و بهترین فرصت است تا علی ضیا قدردان - شما بخوانید: مجری حرف گوش کن - مدیرانی باشد که او را بخشیده اند و اجازه اجرای چنین برنامه پرمخاطبی را صادر کرده اند.
 
پس پازل معاونت سیما تکمیل می شود و او همکار خود را با طنز خوب و اجرای خوب تری می نوازد: «گفتیم مهمون سیاسی دعوت کنیم، گفتن رفته اند 90...»
 
دوستان ما در برنامه شب یلدای ضیا می گویند این متن یک شوخی معمولی است و بی اطلاع از ماجرای ظریف، یکی دو شب قبل از این اتفاقات نوشته شده بوده. همین منابع می گویند شوخی ها با عادل فردوسی پور هم هماهنگ شده ولی اطلاعات ما چیزی خلاف این را تایید می کند.
 
آنچه مبرهن است، طعنه هایی است که رشته آن را در اطلاعیه معاونت سیما می تواند پیدا کرد و اینکه فردوسی پور از هیچ کدام از این شوخی ها خبر نداشته است.

خبرآنلاین

[کد خبر:AJ11243]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب