آینه جم – عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: به دنبال وجود مشکلات عدیده در وزارت آموزش و پرورش همچنین نارضایتی فرهنگیان از تصمیمات اتخاذ شده، کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بار دیگر فانی وزیر آموزش و پرورش را برای پاسخگویی به سوال برخی نمایندگان احضار کرد…

به گزارش پایگاه خبری آینه جم، جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات به دنبال ضعف مدیریت علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در این وزارتخانه وی را برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان احضار کرد.

وی توضیح داد: برخی از سوالات در خصوص عدم پیگیری بودجه سال ۹۴ در حوزه آموزش و پرورش ،ضعف معاون پرورشی وزیر ،مشکلاتی که در دانشگاه فرهنگیان وجود دارد و باعث حذف برخی نیروهای ارزشی در این دانشگاه شده می باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: نمایندگان معتقد هستند که فانی توانایی اداره وزارت آموزش و پرورش را ندارد به همین علت تاکنون ۵۰ امضا برای استیضاح مجدد وزیر آموزش و پرورش جمع آوری شده و تعداد این امضا ها رو به افزایش است و نمایندگان مصمم هستند تا وزیر آموزش و پرورش بار دیگر استیضاح شود.

کوچکی نژاد تصریح کرد: طرح رتبه بندی دروغ بزرگی است که وزارت آموزش و پرورش سعی دارد با آن فرهنگیان را سرگرم کند در حالی که تاکنون مقدمات این طرح در وزارت آموزش و پرورش مهیا نشده و به دنبال آن به مرحله اجرا هم نرسیده است.

وی در خاتمه بیان داشت: وزارت آموزش و پرورش قانون خدمات کشوری که ۵ سال پیش قرار بود در ارتباط با رتبه بندی حقوق فرهنگیان اجرا شود را در قالب طرح رتبه بندی به مرحله اجرا رسانده است. منبع: شهدای ایران/ /آوای فرهنگی

[کد خبر:AJ9362]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب