فرماندار جم راه اندازی بازار هفتگی در شهر را برای تامین مایحتاج ارزان قیمت برای اقشار کم درآمد جامعه ضروری دانست.

 

به گزارش آواي جم؛ عبداله نادري كه در جلسه ي كميسيون تنظيم بازار شهرستان جم سخن مي گفت با اشاره به آغاز مرحله ي دوم هدفمند سازي يارانه ها، بر ضرورت نظارت دقيق بر بازار تاكيد كرد.

نادري ، هدفمندي يارانه ها را گامي مهم در جهت شكوفايي اقتصاد كشور و رونق توليد دانست و خاطر نشان ساخت: اجراي صحيح طرح هدفمند سازي يارانه ها، مي تواند به بسط هرچه بيشتر عدالت در جامعه كمك كند.

رئيس كميسيون تنظيم بازار شهرستان جم توجه به وضعيت معيشت مردم را اولويت اساسي دولت دانست و افزود: دستگاه هاي نظارتي در شهرستان بايد با دقت رفتارهاي سودجويانه، ناشي از اجراي فاز دوم هدفمندي را رصد و با متخلفان برخورد نمايند.

نادري هم چنين از استقرار اداره ي تعزيرات حكومتي در جم گفت و تصريح كرد: با توجه به اهميت اداره ي تعزيرات حكومتي در برخورد با متخلفان، موضوع استقرار اين اداره را با جديت پيگيري خواهم كرد.

فرماندار جم در بخش ديگري از سخنان خود به عدم وجود بازار هفتگي در شهر جم اشاره كرد و از شهردارجم خواست در سريع ترين زمان ممكن، اقدام لازم را براي راه اندازي  اين بازار در شهر جم به عمل آورد.

نادري افزود: ايجاد بازار هفتگي براي تامين مايحتاج ارزان قيمت براي مردم خصوصا اقشار كم درآمد امري ضروري است.

فرماندار جم در پايان با مطلوب توصيف كردن روند توزيع سبد كالا و آرد در شهرستان جم، از متوليان برنامه ريزي و توزيع مناسب اين اقلام تقدير كرد.

گفتني است در ابتداي اين جلسه، رئيس اداره ي صنعت، معدن و تجارت گزارشي از وضعيت بازار جم و اقدامات انجام شده در تنظيم بازار را به فرماندار و اعضاي كميسيون ارائه كرد.

[کد خبر:AJ3853]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب