به مناسبت سالروز شهادت استاد شهيد دكتر مرتضي مطهري و نيز روز معلم، دكتر احمدي در پيامي اين روز را به تمامي اساتيد، معلمان و زحمتكشان عرصه فرهنگ و دانش تبريك گفت. . .

 

 

باسمه تعالي

معلمي شغل انبياست. امام خميني (ره)

اساتيد و معلمان بار اصلي فرهنگ سازي و آموزش در جامعه را به دوش مي­كشند و الهام بخش فرزنداني مسئول و خلاقند كه آينده­اي روشن و درخشان را براي كشورمان رقم خواهند زد. آنان هر روز به ايجاد جوامع دانش بنيان فراگير، كه نياز فردا و قرن پيش روي ماست، كمك مي­كنند. در روز معلم، مي­خواهيم همدلي و همفكري معلمان را به هم نزديك­تر كرده و ياد و خاطره معلم ارزشمند و استاد گرامي شهيد آيت اله مطهري را زنده نگهداريم. زيرا هيچ چيز نمي­تواند جايگزين يك معلم خوب شود.

تقدير از مقام معلم در سالروز شهادت آن استاد بزرگوار، فرصت مغتنمي است تا مروري جامع بر افكار وي صورت گيرد؛ استاد مطهري كه ما خود را از رهروان راه او مي­دانيم، علاوه بر مجاهدت و تلاش كم نظير در فراگيري علوم مختلف، به عنوان معلمي آگاه به زمان خود، نقشي كم نظير در روشنگري، گسترش تزكيه و تهذيب در ميان جوانان و نيز انتقال مفاهيم و ارزشهاي ديني به معلمان ايفا نموده است و بر همين اساس است كه مقام معظم رهبري، خواستار احياء و ترويج مكتب علمي و فلسفي اين استاد گرانقدر شده­اند؛ امروز پايه­هاي فكري ايشان زمينه­اي شده تا شكوفايي و بالندگي امت اسلامي را با عنوان ارزشمند «بيداري اسلامي» شاهد باشيم.

لذا با گراميداشت ياد و خاطره آن شهيد والامقام در سال مزين به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي»، ضمن نكوداشت شأن و منزلت جايگاه رفيع معلم و تبريك اين روز ارزشمند به جامعه فرهنگيان معزز منطقه، از تلاش همه عزيزان و متفكران در راه اعتلاي آگاهي و دانايي فرزندان اين كشور صميمانه تقدير و سپاس بعمل مي­آيد.

 

موسي احمدي

 نماينده مردم شريف شهرستانهاي 

دير، كنگان، جم و عسلويه در مجلس شوراي اسلامي

[کد خبر:AJ3864]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب